رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)؛

شهدا جزو بهترین الگو‌ها هستند

حجت‌الاسلام عدیده گفت: سیره عملی شهدا را باید در زندگی فردی و اجتماعی خود عملیاتی کنیم چراکه شهدا جزو بهترین الگو‌هایی هستند که راه خیر و صلاح را پیش روی ما قرار داده‌اند و ما با تاسی به شهیدان راه آن‌ها را ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۳۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 26November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته بسیج مراسم عطرافشانی مزار شهید گمنام کوی سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با حضور جمعی از خانواده‌های کارکنان این منطقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: شهدا حق عظیمی بر ما دارند چراکه امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی افزود: شرکت در این مراسم تجدید میثاقی با آرمان‌های شهیدان والامقام است. امیدوارم بتوانیم سیره عملی شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی خود عملیاتی کنیم چراکه شهدا جزو بهترین الگو‌هایی هستند که راه خیر و صلاح را پیش روی ما قرار داده‌اند و ما با تاسی به شهیدان راه آن‌ها را ادامه دهیم.

در پایان شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی با عطرافشانی مزار شهید گمنام و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به شهدای والامقام، بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

در جریان تفحص شهدا توسط کمیته مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیکر شهید گمنام مربوط به عملیات «کربلای ۶» که در دی ۱۳۶۵ در منطقه سومار انجام شد کشف و در هشتم دی ۱۴۰۱ مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در مشهد تشییع و در کوی سازمانی منططقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌الاسلام به خاک سپرده شد.

شهدا جزو بهترین الگو‌ها هستند

شهدا جزو بهترین الگو‌ها هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها