در سومین همایش ملی نخبگان نیرو‌های مسلح مطرح شد؛

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان: حمایت از نخبگان موجب خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن می‌شود

«ارباب» حمایت از نخبگان را موجب خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن دانست و گفت: نخبگان به عنوان سرمایه‌های اصلی، همواره موجب افتخارآفرینی کشور در صحنه‌های بین‌المللی هستند.
کد خبر: ۶۳۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 30November 2023

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عباس ارباب» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در سومین همایش ملی نخبگان نیرو‌های مسلح در قزوین، اظهار داشت: افتخار هر کشوری نخبگان و سرمایه‌های علمی و پژوهشی آن کشور هستند که می‌توانند دروازه‌های بالندگی و افتخار را به روی کشور بگشایند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان یکی از مراکز علمی معتبر محسوب می‌شود که ضمن پرورش دانشجویان متخصص و نخبه، از دیگر نخبگان در جهت ارتقا در بخش‌های مختلف انواع علوم، با آغوش گرم استقبال می‌کند.

ارباب ادامه داد: حمایت از نخبگان موجب خنثی شدن تحریم‌های دشمنان خواهد بود و باید به منظور تبدیل شدن ایران اسلامی به یک ابر‌قدرت در همه زمینه‌ها اقدامات مناسب و اساسی در راستای استفاده حداکثری از توان و اندیشه این قشر اثرگذار صورت گیرد.

این مسئول افزود: امروز به برکت مجاهدت علمی جوانان این مرز و بوم، ایران اسلامی بر قله‌های افتخار در جهان ایستاده و همه جهانیان متحیر پیشرفت‌های علمی و آموزشی جوانان ایران اسلامی هستند.

ارباب با اشاره به برنامه‌های روانی علیه جوانان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با اعمال فشار‌های سنگین بر ملت ایران و به راه انداختن جنگ نرم در صدد هستند تا جوانان ایران اسلامی را ناکار آمد کنند، ولی روحیه بسیجی و اسلامی جوانان ایرانی همه توطئه‌های آنان را خنثی کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزه نخبگان کشور با روحیه بالا همواره در کسب علم و دانش در رتبه‌های بالای جهانی قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار