به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی:

اردوی زیارتی «راهیان مقاومت» ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی در کرمان برگزار می‌شود

عجم گفت: به مناسبت ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اردوی زیارتی «راهیان مقاومت» ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی در کرمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ - 29November 2023
اردوی زیارتی « راهیان مقاومت» ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی در کرمان برگزار می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «اسماعیل عجم» مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت اظهار داشت: اردوی دو روزه زیارتی گلزار شهدای کرمان و همچنین تجدید میثاق با سردار حاج قاسم سلیمانی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و مدیریت فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمان طی روزهای شش تا ۱۶ دی برگزار خواهد شد و در این بازه زمانی، زائران می‌توانند بر اساس ثبت نام و درخواست، به مدت دو روز در این اردو حضور داشته باشند.
 
عجم خاطرنشان کرد: باتوجه به علاقه و تمایل دانشجویان به حضور در گلزار شهدای کرمان ومشارکت در مراسم سالگرد شهید مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و باتوجه به اینکه کاروانهای زیارتی از اقصی نقاط کشور به کرمان می روند، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان، اقدام به برقراری موکب‌های دانشجویی جهت اسکان و پذیرایی از زائران دانشگاههای علوم پزشکی کرده است.
 
وی افزود: اردوی راهیان مقاومت به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود و در قالب این کاروان، برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی و بازدیدهای سیاحتی برای زائران و دانشگاهیان علوم پزشکی تدارک دیده خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت یادآور شد: علاقه مندان برای حضور در این اردوی زیارتی می توانند ضمن مراجعه به معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های خود، نسبت به ثبت نام و تعیین تاریخ اعزام اقدام کنند. 
 
عجم بیان کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران است، به خاطر اینکه ملت ایران داشته‌های فرهنگی خودش و معنوی خودش و انقلابی خودش را و ارزش‌های خودش را در او متبلور دید.
 
وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری، اخلاص، مردمی بودن، تواضع، صداقت، روحیه جهادی، بصیرت و شجاعت از جمله خصوصیات سردار دل‌ها است. او همیشه در کنار مردم بود و به همین خاطر است که پس از چهار سال از شهادت این شهید عزیز مردم در همایش و بزرگداشت‌های او حضور با شکوهی دارند.
 
مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: بدون تردید برگزاری این اردوی زیارتی و حضور دانشگاهیان علوم پزشکی در کرمان و تقارن آن با ایام پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت که مرهون ایثار و دلاورمردی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی و همیاران شهید جبهه مقاومت است، حال و هوای معنوی خاصی به مراسم می‌دهد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها