با محوریت دهم آذرماه رو بزرگداشت شهدای مجلس انجام شد؛

برگزاری جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان زابل

جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان زابل با محوریت دهم آذرماه رو بزرگداشت شهدای مجلس برگزار در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ - 28November 2023

برگزاری جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان زابل با محوریت دهم آذرماه رو بزرگداشت شهدای مجلسبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان زابل با محوریت دهم آذرماه رو بزرگداشت شهدای مجلس برگزار شد. 

در این جلسه «علیرضا ملاشاهی» فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: ،جامعه امروزی ما نیاز به یادآوری و گرامی داشتن یاد وخاطره شهدای عزیز دارند خصوصا شهدایی که در سطح ملی بوده و در مبارزه با ظلم و ستم طاغوتیان از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

وی با توجه به شخصیت شهید آیت الله مدرس گفت: ایشان از کسانی بودند که در برابر استبداد رضاخانی دست از مبارزه هرگز برنداشتند.

فرماندار ویژه شهرستان زابل در ادامه بیان داشت: در شهرستان زابل نیز ما شهیدی داریم که نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و اینکه از مبارزان با پهلوی بوده است و در آخر هم در هفتم تیر بشهادت رسید،ایشان شهید سید محمد تقی حسینی طباطبائی هستند که از یاران امام در زمان مبارزات قبل از انقلاب بوده و بعد هم بعنوان اولین نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بودند.

ملاشاهی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت این روز از همه دستگاه‌ها خواستند تمام تلاش خود را در این خصوص انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار