برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش زاهدان

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 28November 2023

برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «حسن بروشکی» مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در مقابل واژه شهید و شهادت احساس حقارت می کنیم؛ چراکه عظمت شهدا و جایگاه آنان رفیع و بسیار والاست.

وی افزود: کار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از جان ودل باشد و با اعماق وجود صورت پذیرد؛ شهدا آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند. 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: تکریم و تمجید و عزتمندی خانواده و فرزندان شهدا یک وظیفه و ضرورت است و لازم است همه مجموعه ها برای تحقق این امر پای کار باشند.

بروشکی بیان داشت: ترویج و توسعه سیره شهدا در بین آحاد جامعه بویژه نسل نوجوان و جوان اهمیت دارد؛ امروز بیش از پیش به این مهم نیازمندیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا خود را فدا کردند تا ما در آرامش و امنیت باشیم؛ آنان با خدای خود معامله کردند و در جوار حق بوده و خواهند بود.

بروشکی گفت: شهدا امام زادگان عشق و شفیع دیگران در روز جزا هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: فرزندان شهدا در دستگاه تعلیم و تربیت زینت بخش این نهاد فرهنگی و تربیتی هستند و حضور آنان مایه عزت و افتخار برای همگان است.

وی بر حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت نام و یاد این عزیزان تاکید نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار