دیدار مدیر فروشگاه‌های اتکای سیستان و بلوچستان با فرمانده قرارگاه قدس استان

«خونیکی» با فرمانده قرارگاه قدس استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۳۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 28November 2023

دیدار مدیر فروشگاه‌های اتکای سیستان و بلوچستان با فرمانده قرارگاه قدس استانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «احمد خونیکی» مدیر فروشگاه‌های اتکای استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه با سردار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه قدس این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار احمد خونیکی به تشریح اقدامات و فعالیت‌های فروشگاه‌های اتکا در سطح استان پرداخت و اظهار داشت: شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای اتکا یکی از واحدهای تابعه سازمان اتکا بوده که وظیفه‌ی تامین معیشت خانواده بزرگ نیروهای مسلح را برعهده دارد، که در همین راستا، مجموعه اقدامات بزرگی از جمله؛ نظم‌دهی به پرداخت یارانه‌ها، عرضه‌ی انواع لوازم خانگی سبک و سنگین در اقساط مختلف، تخفیفات و ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تولید و توزیع انواع کالای اساسی و... در فروشگاه‌های استان ساری و جاری است. 

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۱۶ واحد فرعی و مشارکتی در استان مشغول خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند که با همکاری فرماندهان عزیز نظامی درخصوص معرفی مکان و یا شخص مورد اعتماد ان‌شاءالله تا انتهای سال برنامه‌ریزی جهت افتتاح بیش از ۳۰ فروشگاه نموده‌ایم. 

مدیر فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان در پایان خواستار تعامل مجموعه قرارگاه قدس دربحث خرید آمادی، واگذاری زمین جهت ایجاد فروشگاه یا انبار و پشتیبانی لجستیک در مواقع ضروری شد. 

سردار مرتضوی نیز هوشمندسازی فروشگاه در کنار ارائه خدمات ارزنده و مخلصانه را از جمله نکات برتر و قابل تقدیر اتکا دانست و خاطرنشان کرد: در پی صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه ویژه به جنوب شرق کشور اتکا نیز باید خدمات خود را از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهد. 

تفاهم در خصوص گسترش تعاملات فی‌مابین و پاسخگویی مدیران ستادی نسبت به سوالات و ابهامات مطرح شده نیز پایان‌بخش جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها