رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

جمعیت یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت به شمار می‌رود

حجت الاسلام «جمادیان» گفت: جمعیت یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت به شمار می‌رود که یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۶۳۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 28November 2023

جمعیت یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت به شمار می‌رودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سعدالله جمادیان» رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار جمعیت در حاشیه همایش فرزندآوری که با حضور مادران بیجاری در مجتمع فرهنگی نور این شهرستان برگزار شد. اظهار داشت: ترغیب جوانان به ازدواج، تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری بیشتر، تبیین نگاه‌های دینی در خصوص محوریت ازدواج و فرزندآوری و تغییر سبک زندگی از هدف‌های مهم در برگزاری این همایش است.

وی افزود: جمعیت یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت به شمار می‌رود که یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و باید کاستی‌های گذشته در این خصوص جبران شود و در همین رابطه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار اقدام به برگزاری همایش فرزندآوری با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی کرد.

«قدیری ابیانه» استاد حوزه تربیت خانواده و فرزندآوری نیز ضمن تشریح عوارض فراوان تک فرزندی اظهار داشت: اگر خانواده‌ها بدانند چه عوارض دراز مدتی از نظر روحی و روانی در استقبال تک فرزندان است تخت هیچ شرایطی راضی نخواهند شد چنین ظلمی در حق آنان روا دارند.

این استاد حوزه تربیت خانواده و فرزندآوری یادآور شد: غرب باعث شده ارزش‌ها تغییر کند نگاه ما نسبت به زندگی تغییر پیدا کند به گونه‌ای که از سادگی به سوی تشریفاتی البته پوچ می‌رویم این تغییر رویه منجر به تغییر سبک زندگی شده و بر تمام زوایای زندگی ما تأثیر سو می‌گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها