حضور حداکثری اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین مطرح کرد؛

لزوم فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت‌الاسلام خزائی گفت: باید در انتخابات پیش رو حضوری مؤثر و مثمر جهت انتخاب اصلح داشته باشیم و با انتخاب مسئول خدوم و لایق می‌توان در روند خدمت به مردم تغییر اساسی ایجاد کرد.
کد خبر: ۶۳۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ - 28November 2023

لزوم فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «محمدسعید خزائی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین در جمع کارکنان اداره زندان شهرستان خمین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) با اشاره به آیه 11 سوره رعد اظهارداشت: در این آیه به اصل تغییر اشاره شده است، این تغییر می‌تواند در حوزه‌های مختلف اتفاق بیفتد، یعنی انسان قابل‌ تغییر و تربیت است، به‌طور کلی اصل تغییر در وجود هر انسانی هست، البته ایجاد تغییر بر اساس بینش و نگرش انسان محقق می‌شود، شرایط رشد و تربیت و همچنین محیط زندگی هر شخص بر تربیت او اثرگذار است.

وی افزود: بصیرت یعنی افزایش آگاهی انسان، باید انسان را نسبت به هر مسئله‌ای که سبب تغییر مثبت می‌شود آگاه کرد، بر اساس اصل ایجاد تغییر، هر انسان باید خودش اراده کند، یعنی بدون اراده هیچ تغییری امکان‌پذیر نیست، حتی با داشتن بهترین استاد، دانشگاه، متون و منابع هم بدون داشتن اراده نمی‌توان در کسی تغییری ایجاد کرد.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین تصریح کرد: تبلیغات دشمن، نظام جمهوری اسلامی را نمی‌تواند متزلزل کند، چون‌که ما تحت حاکمیت اسلام هستیم، به فرض محال اگر اتفاقی رخ دهد به‌طور قطع باید گفت که هیچ جایگزینی برای جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت و مسلماً کشور را نابودی فرا می‌گیرد.

حجت‌الاسلام خزائی ادامه داد: اگر برخی مسئولین در مواقعی در خدمت به نظام اسلامی عقب بیفتند، این مردم بودند که جبران می‌کنند، لذا می‌بینیم در عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی مردم پرشورتر و باانگیزه‌تر از قبل حضور می‌یابند، بنابراین مسئولین در خدمت به مردم باید تمام همت خود را بکار گیرند، وظیفه امروز ما آگاهی، روشنگری و تبیین است.

وی گفت: ما منکر مشکلات امروز کشور از جمله مشکلات اقتصادی نیستیم، اما این مشکلات دلیل قابل قبولی برای عدم ایجاد تغییر نیست، لذا باید در انتخابات پیش رو حضوری مؤثر و مثمر جهت انتخاب اصلح داشته باشیم و با انتخاب مسئول خدوم و لایق می‌توان در روند خدمت به مردم تغییر اساسی ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام خزائی خاطرنشان کرد: امروز کشورهای عربی و به‌ظاهر مسلمان نمی‌توانند تغییر مثبتی در منطقه ایجاد کنند، بلکه این جمهوری اسلامی است که اقدامات سازنده‌ای در منطقه انجام می‌دهد و حضور آن سبب دلگرمی مستضعفین عالم است؛ حمایت از مردم مظلوم غزه از باورهای محکم جمهوری اسلامی است، طبق آموزه‌های الهی بین انسان‌ها هیچ‌گونه برتری نیست مگر در تقوا الهی لذا دفاع از مظلوم در هر کجای عالم بر آحاد مسلمانان واجب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار