فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

خبرنگاران غزه ماهیت رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان دادند

سردار «مجیدی» گفت: خبرنگاران غزه توانستند ماهیت و هویت رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان دهند.
کد خبر: ۶۳۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ - 27November 2023

خبرنگاران غزه ماهیت رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان دادندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان در مراسم گرامیداشت خبرنگاران شهید غزه، اظهار داشت: اگر حماس این جنگ را برنامه‌ریزی کرد برای جواب به ظلمی بود که ۷۵ سال بر مردم غزه وارد شده و آن‌ها در عملیاتی که برعلیه سیستم های اطلاعاتی و عملیاتی ارتش اسرائیل انجام دادند و فرمانده لشکر این رژیم را از محل استراحت بیرون کشیدند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در یک دوراهی قرار گرفتند که جنگ را با حماس ادامه دهند یا نه، تلاش کردند پای ایران به میدان بکشند که اگر آتش بس شد بگویند که از ایران شکست خورده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار غزه، تصریح کرد:  اگر امروز مراسمی برای شهدای خبرنگار گرفتیم به دلیل این است که کارشان بسیار بزرگ بود، آنان توانستند ماهیت و هویت رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان دهند.

وی با بیان اینکه عظمت حماس را می‌توان در مقابله با اسرائیل دید، گفت: برای یک لشکر که دارای ۲۰۰ تانک است، چهار نفر از حماس برای مقابله می‌روند ولذا یک کار حرفه‌ای انجام شده است.

سردار مجیدی متذکر شد: رزمندگان حماس اقدامی بزرگ و کار بزرگتر را خبرنگاران انجام دادند که تلاش کردند واقعیت‌های میدان به تمام مردم جهان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار