جلسه مشترک کارگروه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی دفاع مقدس در هامون

جلسه مشترک کارگروه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی دفاع مقدس با موضوع تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در روستای اسماعیل قنبر شهرستان هامون برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 27November 2023

برگزاری جلسه مشترک کارگروه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی دفاع مقدس در هامونبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه مشترک کارگروه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی دفاع مقدس با موضوع تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در روستای اسماعیل قنبر شهرستان هامون به ریاست «حاجی حسینی» فرماندار شهرستان هامون و با حضور سرهنگ «قاسم حسن زاده» مسئول امور پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

«حاجی حسینی» فرماندار شهرستان هامون در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تدفین و تشییع شهید گمنام، با تأکید بر اهمیت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار داشت: امروزه یکی از اولویت های جامعه، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است چون آنچه که در مقاطع مختلف به پیشرفت انقلاب و مردم کمک کرده است، یادمان شهدا بوده است.

 حاجی حسینی افزود: ما نیاز داریم که از وجود شهدای والامقام بهره بگیریم و با کسانی که از هستی خود برای این کشور، انقلاب و دین گذشتند بیش از پیش مأنوس شویم.

وی چگونگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در روستای اسماعیل قنبر باید با عزت و شکوه بسیار برگزار می شود.

در این جلسه پیرامون هر چه باشکوهتر برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام برنامه ریزی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار