برگزاری نشست جهاد تبیین در خاش

نشست جهاد تبیین در محل دانشگاه آزاد واحد خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 27November 2023

برگزاری نشست جهاد تبیین در دانشگاه آزاد خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، نشست جهاد تبیین با حضور فرمانده سپاه شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش، رئیس آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه آزاد واحد خاش و جمعی از دانشجویان در محل دانشگاه آزاد واحد خاش برگزار شد.

حجت الاسلام «حسن شیبک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش ضمن برشمردن خصایص دانشجویان بسیجی،‌ اظهار داشت: دانشجویان ما با روحیه‌ای انقلابی و ولایی در راه اعتلای نظام و تحقق آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام شیبک با اشاره به این‌که پیشرفت‌های علمی شهرستان خاش با نظر به کمبود سرانه فضای آموزشی و نبود امکانات مناسب نشان از همت والای مدیران و دانشجویان سخت کوش شهرستان دارد، گفت: امید است با موفقیت روز افزون دانشجویان و دانش آموزان در عرصه علمی و آموزشی در شهرستان شاهد جبران زحمات تمامی تلاش گران این عرصه باشیم.

وی در ادامه تشکیل از بسیج مستضعفین در نخستین روزهای انقلاب را حرکتی شگرف خواند، و خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد کوتاه بودن دست دشمنان از وطن و شاهد پیشرفت‌های متعدد کشور در عرصه‌های مختلف در جهان هستیم بی‌شک نتیجه اتخاذ تصمیمی بود که؛ امام (ره) برای تاسیس این تشکل مردمی گرفتند.

امام جمعه موقت شهرستان خاش متذکر شد: تربیت ولایی نسل جوان باید با تحقیق و بصیرت انقلابی در بیان دستاوردهای انقلابی کوشا و در راستای ایجاد امید و توسعه وحدت در جامعه باشد.

در ادامه سردار «احمد مالدار» فرمانده سپاه شهرستان خاش ضمن برشمردن خدمات نظام، عنوان داشت: با مقایسه خدمات قبل و بعد از انقلاب به‌خوبی خدمات نظام و بسیج را می‌توان درک کرد.

سردار مالدار ادامه داد: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین مولفه‌های شناخت درست و نادرست، حق و باطل است، چرا که با شواهد و مستندات قابل اثبات می‌باشد.

وی ضمن تاکید مطالعه انقلاب و اهداف آن، خاطرنشان کرد: خانواده به‌عنوان اولین رکن یک‌جامعه در گسترش روشنگری عهده‌دار نقش خطیری است.

این مسئول افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه به‌عنوان دو رکن آموزشی مهم در جامعه وظیفه مهمی برای تبیین و امید آفرینی در سطح جامعه دارند.

در ادامه «بهناز شهنوازی» ریاست دانشگاه آزاد واحد خاش بیان داشت: جذب بیش از ۱۷۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های شهرستان نوید بخش افقی روشن در عرصه علم و فناوری است.

شهنوازی کسب رتبه برتر در صنایع خلاق توسط یک دانشجوی دختر از دانشگاه آزاد خاش را گامی مهم در ایجاد انگیزه و تلاشی مضاعف از سوی بانوان برای به عرصه ظهور رساندن؛ «من می‌توانم» دانست و گفت: امید است بانوان جامعه خاش با رویکردی انقلابی چون گذشته در جهت تحقق آرمان‌های نظام با تاسی از منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها