برگزاری یادواره شهدای امنیت در زاهدان

به همت حوزه بسیج حضرت رقیه شهرستان زاهدان یادواره شهدای امنیت برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 26November 2023

برگزاری یادواره شهدای امنیت در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به همت حوزه بسیج حضرت رقیه شهرستان زاهدان یادواره شهدای امنیت برگزار شد.

در این مراسم «محدثه حق نظری» فرمانده حوزه حضرت رقیه (س) زاهدان اظهار داشت: در آستانه سالروز روز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و آغاز دهه فاطمیه به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه‌های مقاومت ثارالله و حضرت رقیه (س) یادواره شهدای مدافع امنیت برنامه ریزی و برگزار شد و همانطور که همه ما می دانیم شهدا زنده هستند و امروز جز ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت، یادی می کنیم از شهدای عزیزمان که در این مرز و بوم فداکاری‌های زیادی انجام دادند و از مرزهای میهن اسلامی و استان مان حراست کردند.

این مسئول گفت: برگزاری این یادواره های شهدا به این دلیل است که ما بتوانیم با شهدا ارتباط بگیریم و بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کار دشواری است، ابتدای جنگ و ابتدای انقلاب ایثار و از خودگذشتگی بود که انقلاب به ثمر نشست برای همین این سالها که با جنگ ترکیبی دشمن رو به رو هستیم نیاز به روحیه شهدایی داریم.

حق نظری افزود: شهدا مثل گنجینه‌هایی هستند که ما باید هر چند بار سری به این عزیزان بزنیم و با آنها راز و نیاز کنیم و به اندازه وسعمان از این گنجینه های معنوی استفاده کنیم.

در پایان از خانواده‌های معظم شهیدان مدافع امنیت حمید رضا جهانتیغ و جواد شهبازی با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار