به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زاهدان صورت گرفت؛

تجلیل و قدردانی از بانوان بسیجی پرستار در زاهدان

به مناسبت هفته بسیج از بانوان بسیجی پرستار در زاهدان تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۶۳۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 26November 2023

تجلیل و قدردانی از بانوان بسیجی پرستار در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته بسیج از بانوان بسیجی پرستار در زاهدان تجلیل و قدردانی شد.

«مرضیه نژاد بندانی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زاهدان در این مراسم اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ قشر پرستار، يک قشر بسيار اثرگذار و مهم است، نقش پرستار و همچنين قابله در نظام سلامت كشور يک نقش بسيار مهمى است، نقش بسيار عظيمى است.

وی تصریح کرد: اگر پرستار دلسوز و مهربانى در كنار بيمار نباشد، گمان اينكه معالجه پزشک در آن بيمار تأثيرى نبخشد، بسيار زياد است.

نژاد بندانی خاطرنشان کرد: تفکر بسیج در دوران کرونا هم بسیار کار آمد بود و بسیجیان همیشه در صحنه در آن دوران هم خوش درخشیدند، همانطور که رهبری در بیانات خود در مورد بسیج فرمودند؛ امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنید، این الگوگیری از بسیج است، جوانی که در نیروی مقاومت بسیج به عنوان یک نیروی بسیجی، خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمان‌های اسلامی میداند، باید چنان خود را بسازد که مثل شمعی پروانه‌ها را به دور خود جمع کند و سازندگی علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی داشته باشد.

بندانی گفت: در همین راستا بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان زاهدان به مناسبت روز پرستار و هفته بسیج به پاس خدمات شبانه روزی پرستاران بسیجی بخصوص در شرایط سخت امنیتی که بعضاً همسرانشان روزها و گاها بطور شبانه روزی از کیان این سرزمین دفاع می کنند، از پرستاران بسیجی تقدیر و تشکر به عمل آورد و هفته بسیج را به بسیجیان ایثارگر پرستار تبریک و تهنیت عرض کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار