فرمانده سپاه خاش در گفت‌وگو با دفاع‌~رس خبر داد؛

ویزیت رایگان بیماران خاش در گرامیداشت هفته بسیج

سردار «مالدار» گفت: در گرامی داشت هفته بسیج ویزیت رایگان بیماران از پزشکان متخصص و فوق تخصصی خاش انجام شد.
کد خبر: ۶۳۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 25November 2023

ویزیت رایگان بیماران خاش در گرامیداشت هفته بسیجسرتیپ دوم پاسدار « احمد مالدار» فرمانده سپاه خاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: پزشکان متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی و کلینیک تخصصی الزهرای بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خاش با همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه خاش به بیماران خدمات ارایه دادند.

وی گفت: ۶۹ نفر از بیماران توسط دکتر خدیجه تمندانی متخصص داخلی، ۷۳ نفر توسط دکتر عبدالغفور کردی دندانپزشک، ۸۱ نفر توسط متخصص اطفال، ۵۹ نفر توسط دکتر زنان و زایمان خدمات درمانی دریافت کردند.

سردار مالدار ادامه داد: ۸۳ نفر از بیماران توسط دکتر رزاقی متخصص زنان و زایمان، ۴۲ نفر توسط دکتر اسماعیل امید متخصص جراح عمومی، ۳۸ نفر از سوی دکتر فلاح متخصص داخلی در کلینیک تخصصی الزهرا بیمارستان امام خمینی با همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه خاش خدمات دهی شدند.

وی اظهار داشت: در طول سال و مناسبت های مختلف اعزام پزشکان و کادر سلامت و درمان از خاش و دیگر نقاط کشور را به مناطق محروم شهرستان داریم.

در گرامیداشت هفته بسیج و به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه خاش و با همکاری حوزه بسیج کوثر خواهران از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی ره خاش سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

کادر درمانی از پیشگامان سلامت بوده و در شرایط دشوار سالهای کرونایی و نیز در مواجهه با بیماران بدحال ایثار و فداکاری نموده و با جان و دل به مردم خدمت می کنند.

همچنین در گرامیداشت هفته بسیج نذر خون با همکاری سازمان انتقال خون و معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه خاش و با مشارکت و همراهی بسیجیان شهرستان انجام شد.

بسیاری از بسیجیان و خدمتگزاران مردم در سپاه شهرستان خاش، مقادیری از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

اهدای خون، اهدای زندگی بوده و نوعدوستی از سنت های پسندیده ای است که بسیجیان شهرستان خاش آن را زنده نگه داشته است.

در گرامیداشت هفته بسیج، نیروهای عضو بسیج اصناف و با همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه خاش سیستان و بلوچستان به صورت میدانی از اماکن عرضه مواد غذایی این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید تذکرات لازم به متصدیان برخی اماکن صنفی داده شد.

عرضه مواد غذایی سالم و بهداشتی از وظایف بسیار مهم اصناف بوده و بایستی پایش سلامت اینگونه اماکن از سوی بهداشت محیط و با همکاری بازرسان اتاق اصناف و غیره صورت گیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها