برگزاری کارگاه مهارت افزایی سبک زندگی در زابل

کارگاه مهارت افزایی سبک زندگی در زابل برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 25November 2023

برگزاری کارگاه مهارت افزایی سبک زندگی در زابلبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، کارگاه مهارت افزایی سبک زندگی در زابل برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین «محمد امین صالحی» کارشناس مسائل خانواده در این کارگاه اظهار داشت: انسان همواره با شناخت آنچه در طول زندگی با آن در ارتباط است نیاز دارد که از مهم‌ترین آنها خانواده است، نحوه تشکیل و بقای آن نقش مهمی در سعادتمندی افراد، جوامع و ملت ها دارد لذا باید در تحکیم بنیان خانواده بسیار کوشید.

وی افزود: دین اسلام در این عرصه نیز همچون سایر ابعاد و عرصه‌ها آموزه های متعالی و حیات بخش را ارائه می‌کند و برای عواملی چون وجود ایمان و تقوا، عشق و محبت و فاداری، اعتماد متقابل، صبر وشکیبایی، مدیریت صحیح، اخلاق نیکو در اعضای خانواده تاکید دارد.

صالحی به ویژگی های انتخاب همسر اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مناسبی که می تواند جوانان عزیز را در انتخاب ویژگی‌های درست همسر یاری رساند دین و رهنمودهای مبلغان آن است سیره پیامبر اکرم واهل بیت علیهم السلام بهترین الگوی همسر داری وتربیت فرزند است.

کارشناس مسائل خانواده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیارهایی که در زندگی مشترک می‌تواند سعادت و خوشبختی را برای زوجین به همراه داشته باشد ایمان و تقوا، اخلاق نیکو، اصالت خانوادگی، سلامت روحی و جسمی می باشد که این معیارها در تربیت فرزند هم بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار