مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

بسیج به عنوان یک تفکر در همه‌جا حضور مستمر دارد

«شهسواری» گفت: امامین انقلاب با تدابیر الهی در برهه‌های مختلف، کشور را به پیروزی رساندند و علاوه بر آن با حضور بسیج در همه عرصه‌ها، شاهد توفیق روزافزون هستیم.
کد خبر: ۶۳۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 25November 2023

بسیج به عنوان یک تفکر در همه‌جا حضور مستمر داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در آیین مهمانی لاله‌ها که به مناسبت هفته بسیج در گلزار شهدای سنندج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن راه حق امام راحل (ره) اظهار داشت: نهال بسیج با تدبیر الهی امام راحل (ره) غرس و به تعبیر حکیمانه ایشان مدرسه عشق نامگذاری شد و ما شادکامیم چنین روزی را در کنار زوار مقدس شهیدان با حضور رزمندگان و جانبازان بسیجی گرامی می‌داریم.

وی به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: مردمی کردن جنگ در دوران دفاع مقدس توسط امام راحل(ره) اولین گام تشکیل بسیج بود بطوریکه سربازان با نگاه بسیجی و دستان خالی دشمن تا دندان مسلح را به عقب راندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان توسعه نگاه بسیج بر امور کشور را گام دیگر تشکیل بسیج خواند و تصریح کرد: امامین انقلاب با تدابیر الهی در برهه‌های مختلف، کشور را به پیروزی رساندند و علاوه بر آن با حضور بسیج در همه عرصه‌ها، شاهد توفیق روزافزون هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج عنوان یک نهاد نه بلکه به عنوان یک تفکر در همه‌جا حضور مستمری دارد و بنا به فرمایش امام راحل (ره) «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد».

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به فلسطین اشاره و با بیان اینکه امروز جهانیان داغدار ۱۴ هزار شهید قیام طوفان الاقصی هستند، یادآور شد: ۱۴ هزار شهید از مردم غیرنظامی در باریکه غزه گروگان جریان منحوس صهیونیست هستند و ۶ هزار کودک، سند جنایت صهیونیست و تفکر منحوسی است که امروز جهان رنج خود را از این جریان به میراث برده و این اقدام غیرانسانی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه محکوم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار