رزمایش اقتدار بسیجیان در خاش

همزمان با سراسر کشور تجمع بزرگ بسیجیان در محل ناحیه سپاه شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ - 24November 2023

رزمایش اقتدار بسیجیان در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با سراسر کشور تجمع بزرگ بسیجیان با حضور ائمه جمعه و جماعت، مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان، معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما، مسئولین ادارات مختلف، سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان،جمع کثیری از اقشار مختلف مردمی در محل ناحیه سپاه شهرستان خاش برگزار شد.

سردار «غلامرضا باغبانی» مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج بزرگترین مانع دشمنان و مایه کوتاهی چشم دشمن از کشور و انقلاب می باشد.

سردار باغبانی بسیج را متعلق به تمامی اقشار جامعه خواند و گفت: بسیج یعنی تمامی اقشار و آحاد جامعه؛ علما، مسئولین، بانوان، دانش آموزان و... در عمر بیش از نیم قرن از انقلاب هر روز بیشتر از گذشته پشت انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه تدبیر مردم اصلی ترین سد توطئه های دشمن محسوب می‌شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی در به وجود آمدنش معجزه و در تداوم و استمرار آن نیز معجزه می باشد.

 سردار «احمد مالدار» فرمانده سپاه شهرستان خاش در ادامه گفت: مردم ما، مردمی بصیر هستند که با نگاهی انقلابی همیشه حامی و حمایت‌گر ولایت فقیه، انقلاب و نظام بوده‌اند.

سردار مالدار عنوان نمود: بسیج یعنی مردم؛ مردمی که در تمامی لحظات حساس با جان فشانی پای نظام ایستاده و تفکر بسیجی الگویی برای تمامی‌جهانیان به‌ویژه جبهه مقاومت می‌باشد.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه مردم شهرستان خاش از مردم مظلوم غزه، خاطرنشان کرد: امید است در آینده نه چندان دور شاهد به نتیجه رسیدن ایستادگی مردم غزه و برگزاری جشن پیروزی آنان در جهان برای تمامی مسلمانان و حامیان مظلومان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار