یادواره سردار شهید حاج «حبیب لک‌زایی» برگزار شد

 به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یازدهمین یادواره شهید حبیب لک زایی و گرامی‌داشت شهدای وحدت و امنیت شهرستان خاش در محل کانون بسیج شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ - 22November 2023

برگزاری یازدهمین یادواره سردار شهید حاج حبیب لک زایی و گرامیداشت شهدای وحدت، خدمت و امنیتبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان،  به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج یازدهمین یادواره شهید حبیب لک زایی و گرامیداشت شهدای وحدت و امنیت شهرستان خاش با حضور ائمه جمعه و جماعت، فرمانده سپاه سلمان استان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، خانواده شهدای امنیت، سران طوایف، معتمدین و متنفذین و جمع کثیری از اقشار مختلف مردمی در محل کانون بسیج شهرستان برگزار شد.

 سردار « احمد مالدار» فرمانده سپاه شهرستان خاش در این یادواره بیان کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدایی است که از تمام تعلقات خود دست کشیده تا در راه میهن و حفظ خاکشان با خون خود ایثار کنند.

سردار مالدار افزود: حضور و تعامل مردم شهرستان در راستای توسعه امنیت منطقه جای قدردانی دارد.

وی اهمیت تعامل، هم افزایی و همدلی طوایف مختلف شهرستان در راستای وحدت و انسجام را پر اهمیت خواند و گفت: الحمدالله در شهرستان خاش شاهد نقطه عطفی از حضور همدلانه مردم و اقوام و طوایف مختلف در گسترش وحدت، خدمت خالصانه و توسعه امنیت پایدار می‌باشیم.

حجت الاسلام « غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش نیز اظهار داشت: در وصف شهدا و شان و ارزش شهدا زبان قاصر است و هیچ مقامی بالاتر از مقام شهادت در راه خدا نیست.

 حجت الاسلام دهقان عنوان نمود: یکی از خصایص ویژه شهدا ظلم ستیزی و استقامت در برابر دشمنان است.

وی ادامه داد: جهان امروز شاهد ظلم و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و فلسطین است ولی سکوت اختیار کرده اند.

دهقان افزود: این نشان از حمایتگری و تایید تمامی کشورها و مجامع بین الملل از رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه خاش دشمن شناسی را یکی از ضررویت های مهم جامعه اسلامی خواند و گفت: در سایه وحدت، امنیت و انسجام است که امروزه پس از ۴۴ سال از عمر انقلاب دشمنان قسم خورده نظام شاهده اوج عزت و اقتدار در کشور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار