مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی:

راویان دفاع مقدس با بکارگیری ابزار هنر و رسانه نقش آفرین باشند

سرهنگ «اعظمی» گفت: امروز دشمن در صدد است تا حماسه ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران را به چالش بکشد لذا راویان دفاع مقدس باید با بکارگیری ابزار هنر و رسانه نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۶۳۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 22November 2023

راویان دفاع مقدس با ابزار هنر و رسانه نقش آفرین باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلال الدین اعظمی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در کارگاه آموزشی دوره روایتگری «راویان فتح دفاع مقدس» که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارومیه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را تبریک گفت و اظهار داشت: امروز به برکت این شجره طیبه، تفکر انقلاب اسلامی در سراسر جهان رو به گسترش است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» را یکی از تاکیدات معظم له دانست و افزود: بر همین اساس روایتگری نوک پیکان این جهاد است و راویات بایستی با بکارگیری  ابزار هنر و رسانه دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس را بازگو و جنگ ترکیبی و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

سرهنگ اعظمی تبیین وقایع مربوط به دفاع مقدس و پیام این حماسه ماندگار در جامعه را از ضرورت‌های مهم امروز برشمرد و تصریح کرد: چراکه امروز دشمن در صدد است تا حماسه ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران را به چالش بکشد و بصورت معکوس آن را روایت کند.

وی بیانداشت: لذا راویان دفاع مقدس ما امروز رسالت بزرگی بر دوش دارند و باید این رسالت را برای اقشار مختلف جامعه به خوبی ادا کنند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی پرداختن به سبک زندگی شهدا، نقش استان آذربایجان غربی در دفاع مقدس و تبیین جبهه مقاومت را از جمله موضوعات قابل توجه برای راویان این دوره عنوان کرد و افزود: چراکه اهتمام به این ارزش‌ها می‌تواند بسیار درس آموز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار