فرمانده انتظامی کردستان:

کشف کلاهبرداری ۱۴۰۰ میلیاردی در کردستان/ ۶۲ نفر متهم بازداشت شدند

سردار «آزادی» از دستگیری باند ۶‌ نفره با کشف ۱۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ - 21November 2023

کشف کلاهبرداری ۱۴۰۰ میلیاردی در کردستان/ ۶۲ نفر متهم بازداشت شدندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان از اجرای طرح ارتقای امنیت در استان خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا اعضای باند ۶ نفره با ۱۴۰ میلیارد کلاهبرداری در سنندج دستگیر شدند.

وی در تشریح جزئیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در استان به مدت ۵ روز به مرحله اجرا درآمد، گفت: در این مدت بیش از ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۶ فقره پرونده بالای ۱۰۰ میلیون و ۲ فقره پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان در استان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان از توقیف ۲۷ دستگاه خودرو شوتی، خبر داد و افزود: قاچاقچیان با خودرو‌های شوتی سلامت شهروندان و ضربه به اقتصاد جامعه را هدف گرفته‌اند که این امر جهت برخورد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به دستگیری اعضای باند ۶ نفره کلاهبرداری در سنندج، عنوان کرد: این باند با سوءاستفاده از اعتماد فروشندگان و اقدام به خریداری عمده وسایل از آنان به ۱۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف، که در این رابطه ۲۲ نفر شاکی نیز شناسایی شد.

آزادی از کشف ۶۵ فقره سرقت در قالب این طرح خبر داد و بیان کرد: در جریان طرح ۶۲ نفر متهم بازداشت و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کردستان هشدار داد: پلیس در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها