مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه:

پرستاران از پیشگامان عرصه ایثار هستند

حجت الاسلام «بارانی» گفت: پرستاران زحمتکش به واسطه تحمل رنج و درد بیماران و رسیدگی به مشکلات آنها از پیشگامان عرصه ایثار و فداکاری هستند.
کد خبر: ۶۳۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 21November 2023

پرستاران، از پیشگامان عرصه ایثار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیمارستان حضرت نبی اکرم مراسم گرامی‌داشت و قدردانی از زحمات کادر درمان در سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار کرد.

در این مسئول حجت الاسلام والمسلمین «حسن بارانی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: پرستاران زحمت کش به واسطه تحمل رنج و درد بیماران و رسیدگی به مشکلات آنها از پیشگامان عرصه ایثار و فداکاری هستند.

وی گفت: پرستاری از مشاغل دشوار به شمار می آید، زیرا این قشر از جامعه استراحت نداشته و در موقع نیاز بیماران بالاسری آنها را انجام داده و وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

این مسئول بیان داشت: پرستاران مسیری را انتخاب کرده اند که در آن خیر و نیکی، خدمت، ایثار، از خودگذشتگی، مهرورزی، عطوفت، مهربانی و احترام به همنوعان است.

بارانی افزود: کار پرستاران در نزد خدای متعال دارای ارزش و جایگاه آنان نیز برجسته بوده، بنابراین این قشر از جامعه باید قدر خود و شغل شان را بدانند و با همان صداقت و اخلاص و مهرورزی و نیک اندیشی به انجام وظیفه بپردازند.

وی با بیان داستانی از حضرت ابراهیم خلیل و فرشتگان مهمان او که برای نابودی قوم لوط آمده بودند، گفت: مهربانی، مهمان نوازی و نگاه سرشار از نوازش و مهر به انسان ها سبب کمال فرد مومن و خدمتگزار می شود و قشر پرستار نیز در همین دایره داخل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار