مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

زنگ آغاز هفته بسیج در اردبیل نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در هفته گرامیداشت بسیج، زنگ آغاز هفته بسیج در اردبیل نواخته شد.
کد خبر: ۶۳۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ - 20November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،«کلام‌الله صفری» مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل عصر امروز (دوشنبه) در آئین استانی زنگ آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در تمام شئون اجتماعی یار و مددکار مردم است.

وی با گرامیداشت این هفته و تبریک به تمام بسیجیان تصریح کرد: بسیج مستضعفان با نگاه هوشمندانه امام راحل تشکیل شد تا در تمام عرصه‌ها یار و مددکار مردم مستضعف باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: در کنار تمام موفقیت‌ها، قطعاً یکی از اهداف بسیج مستضعفان ایجاد توانمندی لازم برای مقابله با انواع تهدیدات و رفع کبود‌ها است.

صفری افزود: روزی مأموریت بسیج جنگیدن در جبهه‌ها بود، ولی امروز بسیجیان در تمامی شئون اجتماعی ایفای نقش می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز مأموریت‌های بسیج تنوع بسیار زیادی دارد که سازندگی و محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، جهاد تبیین و روشنگری و… از جمله مهمترین عرصه‌ها است که بسیجیان در آن ایفای نقش می‌کنند و با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی لازم است دانش‌آموزان ما خود را برای ایفای نقش در تمام این عرصه‌ها آماده کنند.

صفری با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان اضافه کرد: امسال بسیجیان استان اردبیل در قالب طرح شهید عجمیان بیش از ۳۵۲ مدرسه را بازسازی و شاداب‌سازی کرده‌اند که در نوع خود کار بسیار بزرگی است.

وی همچنین با محکومیت حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل بیان کرد: اسرائیل جنایتکار توان مقابله با نیرو‌های مقاومت را ندارد و از همین رو بزدلانه اقدام به نسل‌کشی کودکان و نوزادان غزه کرده که این‌ها همه نشان از ضعف این غده سرطانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در این موضوع همه ما وظیفه داریم با تبیین و روشنگری در مورد جنایت‌های ۷۰ ساله اسرائیل، تمام مردم آزاده جهان را با آرمان فلسطین آزاد همراه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها