معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

افزایش گرایش به قرآن در جهان درپی جنگ غزه/ رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی آمریکاست

سردار نقدی گفت: دنیا می‌بیند که رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی آمریکاست و غیرنظامی در آن‌ها دیده نمی‌شود؛ هر کسی را به اسم غیرنظامی تبلیغ کردند، سندش بیرون آمد و خلافش ثابت شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 20November 2023

رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی آمریکاست/ افزایش فروش قرآن در جهان بواسطه جنگ غزهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست تبیینی با معاونان مدارس شهر کرمان که در سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: حرکت و قیام طوفان‌الاقصی نشان داد که پیروزی فلسطین و وعده امام خامنه‌ای مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی چقدر نزدیک است؛ یوم‌الله ۱۵ مهر این واقعیت را آشکار کرد که قدرت خداوند مافوق قدرت بشری است و هر کاری که اراده کند، اتفاق می‌افتد؛ او بر عهد خود پابرجاست و اگر مؤمنان جهاد را پیشه کنند، دست خدا به کمک‌شان می‌آید.

سردار نقدی از تحریم ۱۷ ساله و همه‌جانبه در غزه سخن گفت و با اشاره به اینکه آن‌ها حتی آذوقه خود را به سختی تهیه می‌کنند، افزود: ماهواره‌ها و هواپیما‌های بدون سرنشین رژیم صهیونیستی لحظه‌ به‌ لحظه آنجا را بررسی و رصد می‌کنند و اشراف کامل دارند؛ اما در این نقطه که وسعتش معادل نصف شهر تهران است، کارخانه موشک‌سازی ایجاد شده و حماس نیروهایش را آماده می‌کند و بدون اینکه دشمن متوجه شود، لایه‌های امنیتی، مراقبتی و اشراف اطلاعاتی را می‌شکند و شبیه افسانه‌ها عملیات انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، مقاومت ملت فلسطین و مردم غزه را بالاتر از افسانه عملیاتی حماس خواند و اضافه کرد: آن‌ها می‌دانستند که بعد از این عملیات چه اتفاقی می‌افتد؛ چون سال‌ها تجربه دارند. ملتی که ۷۵ سال است که از سوی صهیونیست‌ها تحقیر، آواره و شکنجه می‌شود و در سختی و مشقت قرار می‌گیرد، حاضر است که قربانی بدهد و خودش را برای آن آماده کرده است؛ حتی بیشتر از اینکه امروز می‌بینیم.

وی در ادامه از بیداری ملت‌ها و شناختن رژیم صهیونیستی سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه دستاورد چهل و چند روزه در غزه کمتر از عملیات تاریخی حماس نیست، گفت: این بیداری به ظهور منجی و آزادی بشریت از چنگ ظالم‌ها کمک می‌کند؛ آنچه این روزها در غزه می‌گذرد، باعث شده تا فروش قرآن در ۴۰ روز اخیر هشت برابر بیشتر از قبل شود؛ به نحوی که مردم جهان به مراکز فروش کتاب‌های دیجیتال روی آورده‌اند تا قرآن را بخرند و بخوانند.

سردار نقدی تصریح کرد: ایستادگی ملت فلسطین زیر آتش‌ و بمب و سخنان توحیدی و الهی کودکان آن‌ها با ادبیات فصیح، جهان را به سمت فلسطین کشیده که محصول آموزش‌ و پرورش آن‌هاست؛ امروز غزه گورستان لیبرال‌دموکراسی غرب است؛ زیرا آنها از رنسانس تا امروز مردم را به سوی ماده‌گرایی، سرمایه‌گرایی و لذت‌جویی سوق دادند و رسانه را به کمک گرفتند، اما اکنون همه آن را در غزه از دست داده‌اند و تاریخ مصرفشان تمام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: تفکر غرب با لایه اجتماعی در افتاد یعنی دولتمردان غربی با کودک‌کشی و مظلوم‌کشی، یک همزادپنداری در میان کودکان عالم در سراسر جهان شکل دادند؛ مردم دنیا دارند عمق تمدن غرب را می‌بینند و از این تمدن قصی‌القلب فاصله گرفته‌اند.

وی صهیونیست‌ها را بدتر از چنگیز و هیتلر دانست و افزود: آن‌ها در بیان خود حداقل هدفی داشتند، اما این‌ها بیمارستان و مدرسه را می‌زنند و مردم عادی را می‌کُشند؛ البته این را از آمریکایی‌ها یاد گرفتند؛ آن‌ها هم در «قندوز» افغانستان بیمارستان را بمباران کردند و ۲۵۰ بیمار، پرستار و پزشک را به شهادت رساندند و با رسانه‌های خود نگذاشتند که کسی آن را ببیند.

سردار نقدی صهیونیست‌ها را ناتوان، ترسو و ذلیل خواند و عنوان کرد: آن‌ها در غلبه نظامی و اطلاعاتی ناتوان هستند و هر روز در غزه تانک‌هایشان مثل موش از بین می‌رود؛ این در حالی است که آن‌ها سعی می‌کنند که با کشته‌سازی، ما را تروریست بنامند؛ اما واقعیت این است که در دوران دفاع مقدس، روزی در بغداد برای بمباران منطقه نظامی، صبر کردیم تا اتوبوس غیرنظامیان عبور کند و برود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: دنیا می‌بیند که رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی آمریکاست و غیرنظامی در آن‌ها دیده نمی‌شود، هر کسی را به اسم غیرنظامی تبلیغ کردند، سندش بیرون آمد و خلافش ثابت شد. فردی در فلسطین ۲۶ نفر از خانواده‌اش شهید شده‌اند، اما می‌گوید فدای اسلام، فدای قدس! ولی صهیونیست‌ها هر روز تظاهرات می‌کنند که مذاکره کرده و جنگ را تمام و اسرای ما را آزاد کنید. مردم دنیا این دو تمدن اسلامی و غربی را می‌بینند و با هم مقایسه می‌کنند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: خداوند اجازه نمی‌دهد که مسلمانان تسلیم طاغوت شوند. برخی می‌گفتند مگر می‌شود با آمریکا درافتاد؟ حالا فلسطینی‌ها نشان دادند که شدنی است. آن‌ها مسیر درست را انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار