فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

رمزگشایی ۱۰۵ فقره سرقت در مشهد

سرهنگ نگهبان از رمزگشایی ۱۰۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 20November 2023

رمزگشایی ۱۰۵ فقره سرقت در مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «احمد نگهبان» فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی قطعات و خودرو در محدوده غرب شهر مشهد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار ۲ تن از متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران این فرماندهی پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعدادی قطعات خودرو شامل باطری، ضبط و پخش و همچنین لاستیک زاپاس کشف شد.

نگهبان تصریح کرد: متهمان در چندین مرحله بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به تصاویر به دست آمده و اموال مسروقه کشف شده به ۱۰۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با همدستی یکی از دوستانشان در محدوده غرب و جنوب شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

وی عنوان داشت: در ادامه این عملیات با اطلاعات به دست آمده عضو دیگر این باند و مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان هفت باطری خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار