مسئول بسیج ادارات خاش:

اجرای عدالت سبب ارتقای شاخص‌های رضایت‌مندی مردم می‌شود

سرگرد پاسدار «معین» گفت: اجرای عدالت و توجه به همه اقشار جامعه در محلات و مناطق مختلف شهری سبب ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان می‌شود.
کد خبر: ۶۳۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ - 19November 2023

اجرای عدالت سبب ارتقای شاخص‌های رضایت مندی مردم می شودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرگرد پاسدار «محمود معین» مسئول بسیج ادارات شهرستان خاش در دیدار با شهردار خاش اظهار داشت: در حوزه های مختلف خدماتی انجام شده، اما رسیدگی به مطالبات شهروندان و پاسخگویی مناسب به آنان به بهبود امور کمک می کند.

مسئول بسیج ادارات شهرستان خاش گفت: شهرداری خاش در انجام پروژه‌های توسعه ای، عمرانی و خدماتی اقدامات گسترده ای صورت داده، اما با توجه به گستردگی شهر و الحاق برخی مناطق روستایی به شهر نیازمند حمایت های گسترده دولت است.

وی ادامه داد: در حوزه بسیج ادارات در کنار مدیران خواهیم بود و در جهت رفع مشکلات پیگیری های لازم را خواهیم داشت، اما مدیران شهرستان نیز با جدیت پای کار باشند و از طریق ارتباط گرفتن با مدیران بالادستی و تعامل با سایر دستگاه های اجرایی و نهادهای نظام نیازمندیهای منطقه را تامین کنند.

معین گفت: پرداخت به موقع حقوق و مزایای نیروها، تامین ماشین آلات عمرانی و خدماتی باید در دستور کار شهرداری باشد و دولت نیز در این موضوع از شهرداری حمایت کند.

نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج با حضور سرهنگ جوادی مقدم مسئول هماهنگ کننده سپاه شهرستان و مسئول بسیج ادارات شهرستان و شهردار خاش برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار