بیانیه اصحاب رسانه قم:

شکستن قلم و قدم راویان مقاومت دلیل وقوع فاجعه انسانی در فلسطین است

اصحاب رسانه قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: تلاش رژیم کودک کش صهیونیستی برای شکستن قلم و قدم راویان شجاع حوزه مقاومت خود دلیلی بر وقوع قتل عام فجیع علیه بشریت در سایه سکوت مجامع بین المللی است.
کد خبر: ۶۳۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ - 19November 2023

شکستن قلم و قدم راویان مقاومت دلیل وقوع فاجعه انسانی در فلسطین است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، جمعی از اصحاب رسانه استان قم و مدیران دستگاه‌های اجرایی، امروز با تجمع در گلزار شهدای قم و با صدور بیانیه، یاد و خاطره خبرنگاران شهید فلسطینی و راویان مقاومت را گرامی داشتند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

عملیات بزرگ طوفان الاقصی که عکس العمل سال‌ها جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین بود پوشالی بودن هیمنه رژیم صهیونیستی را ثابت و علاوه بر آن که موجب بروز ترس و وحشت در اردوگاه استکبار جهانی شد، مصداق عینی کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» نیز گردید.

در این میان تلاش رژیم کودک کش صهیونیستی برای شکستن قلم و قدم راویان شجاع حوزه مقاومت که به منظور ممانعت از انتشار اخبار و تصاویر این نسل کشی گسترده صورت می‌گیرد خود دلیلی بر وقوع یک جنایت خوفناک و قتل عام فجیع علیه بشریت است که در کمال ناباوری در میان سکوت مدعیان صلح و آزادی و عدالت در جوامع جهانی صورت می‌پذیرد.

در کمال تاسف، تا امروز در کنار شهادت بالغ بر ۱۲ هزار نفر از ساکنان باریکه غزه از کودک و نوجوان و زن و مرد سالخورده، ۵۰ نفر از خبرنگاران مظلوم به همراه خانه و خانواده‌های آنان نیز هدف کینه نظامیان جنایتکار اسرائیلی قرار گرفته که این گردهمایی به یاد آنان و محکومیت این کشتار بزرگ و حمایت از اصحاب قلم جبهه مقاومت است.

اصحاب رسانه شهرکریمه اهل بیت (س) در ایامی که مصادف با سالگرد شهادت سردار خیبر و برادر رزمنده اش بوده و در کنار مزار نورانی آنان و صد‌ها لاله پرپر به خون نشسته، از درگاه خداوند متعال آرزوی علو درجات برای ارواح پاک شهدای غزه و اصحاب شهید رسانه را داشته و متعهد می‌گردند رسالت بزرگ خبری و راه شهدای مظلوم جبهه مقاومت و خبرنگاران شهید را ادامه دهند.

خبرنگاران و فعالان رسانه تردیدی ندارند که جهانیان در برابر یک آزمون بزرگ قرار داشته و آنچه از سکوت مجامع مدعی حقوق بشر و سران کشور‌های خائن عربی مشاهده می‌شود در برگ برگ تاریخ و به همت اصحاب قلم ثبت و سندی دیگر برای اثبات پوچ بودن ادعا‌های واهی جبهه استکبار جهانی خواهد شد.

به امید ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن عسکری (عج) و غلبه و پیروزی مظلومان عالم بر مستکبران و زیاده خواهان جهان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار