پیام فرماندار شهرستان خاش به مناسبت هفته بسیج

«صالحی» با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۳۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ - 19November 2023

پیام فرماندار شهرستان خاش به مناسبت هفته بسیج        /سلام خداقوت//پیام هفته بسیج با عکس روز پرستار!!؟به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج یعنی نیروی کارآمدکشور برای همه میدان ها (مقام معظم رهبری)

پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این نهاد فراگیر و مردمی که در گذر تاریخ و در پناه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حفظه الله تعالی به روند تکامل تشکیلاتی و عملیاتی خود ادامه داده؛ محور وحدت تمامی سلیقه‌ها و تفکرات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران است‌.

بدون تردید قابلیت‌های بی شمار و ظرفیت‌های گسترده‌ای در این نهاد مقدس وجود دارد که مشارکت در تامین امنیت، فعالیت در بحران ها و حوادث غیر مترقبه، حضور در اقدامات عام المنفعه و محرومیت زدایی، توسعه بسیج اقشار و گسترش تفکر مسئولیت شناسی و خدمت رسانی در دستگاه های اجرائی را شامل می شود.

هفته بسیج نه تنها فرصتی برای یادآوری این تلاش‌های مثمر است بلکه زمانی برای توجه به گسترش و عمق بخشیدن به فرهنگ و مکتبی است که امام (ره) آن را مدرسه عشق نام نهادند.

اینجانب ضمن پاسداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل این شجره طیبه به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، این مناسبت بزرگ را به مردم شریف و بسیجیان تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای والامقام، جانبازان سرافراز، ایثارگران صبور و آزادگان سربلند این عرصه را گرامی داشته و.امیدوارم در سایه‌ی ولایت‌مداری و تکلیف‌محوری با نقش‌آفرینی پویا در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، از گذرگاه‌های حساس کنونی، بسیجی‌وار عبور کنیم و در ادای تکلیفمان برای پاسداشتِ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالندگی علمی کشور، از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار