شهید «نعمت‌الله پورفریدونی»:

چرا قبله اول مسلمین دست قدرت‌های شیطانی است؟

در وصیت‌نامه شهید «نعمت‌الله پورفریدونی» آمده است: چرا کعبه قبله مسلمین و قدس قبله اولشان باید دست قدرت‌های شیطانی باشد؟
کد خبر: ۶۳۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵ - 23November 2023

چرا قبله اول مسلمین دست قدرت‌های شیطانی است؟

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «نعمت‌الله پورفریدونی» سوم آذر ۱۳۳۷، در روستای فریدون از توابع شهرستان سیرجان به دنیا آمد. وی تا دوم متوسطه درس خواند. به شغل آزاد اشتغال داشت.

با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در بیست و نهم آبان ۱۳۶۲، در مریوان به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۷ پس از تفحص، در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «پورفریدونی»

بر همه عیان است که این جنگ همان جنگی است که ۱۴۰۰ سال پیش بر حسین (ع) تحمیل کردند و این سرزمین همان کربلاست که دیگر بار به خاک و خون کشیده می‌شود، ولی به مراتب گسترده‌تر و اکنون این حسین زمان است که از جماران فریاد می‌زند هل من ناصر ینصرنی و در آن طرف باز همان یزیدیان را می‌بینیم که قد علم کرده‌اند تا شاید بتوانند به انقلاب و اسلام ضربه بزنند.

این‌ها برای نابودی اسلام است که اینگونه به دست و پا افتاده‌اند و بر ماست که از اسلام و اهداف عالیه آن دفاع کنیم. امام حسین علیه‌السلام [و یارانشان] تا آخرین لحظه عمر و تا آخرین قطره خون از اسلام دفاع کردند و در حفظ آن کوشیدند. [ما نیز باید این امانت را] به صاحب اصلی‌اش مهدی موعود (عج) تحویل دهیم.

توصیه دیگر در مورد امام خمینی (ره) است. امام را این حسین زمان را این پیر رئوف و مهربان را و این قلب تپنده عالم اسلام را نائب برحق مهدی موعود (عج) را تنها نگذارید که ما اهل کوفه نیستیم. از تجربه تلخ کوفیان پند بگیرید که امام حسین (ع) را تنها گذاشتند پشیمانی به بار آوردند و خود را از پاداشی بزرگ محروم داشتند.

در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه نهایت همکاری را کنید که ما هر چه داریم از نمازجمعه‌ است. اگر عزت داریم از خون شهداست و اگر وحدت داریم از نماز جمعه‌ داریم و اگر سر تسلیم جلو دیگران خم نمی‌کنیم بخاطر این است که تنها به خدا متکی هستیم.

چرا مسلمانان باید زیر سلطه دیگران باشند چرا مسلمانانی که می‌بایست بر دیگران سروری کنند مجبورند حتی برای حفظ حکومتشان دست به دامن دیگران شوند؟ چرا اسرائیلی که با یک فشار کوچک خرد می‌شود اینگونه ملت‌های مسلمان را زیر فشار گذاشته؟ چرا کعبه قبله مسلمین و قدس فبله اولشان باید دست قدرت‌های شیطانی باشد؟

در آخر همه را به تقوی در دین و استقامت در راه خدا و برای آزادی مستضعفین دعوت می‌کنم و می‌خواهم که اسلام را یاری کنید اگرچه به قیمت جانتان تمام شود که هدف از آفرینش رسیدن به کمال است.

آری امام حسین (ع) اینگونه می‌گوید که دنیا و زندگی زیباست اگر آزاد باشیم، اما سرای پاداش الهی زیباتر و والاتر است و اگر آخر کار هر چه داریم باید ترک کنیم پس چرا آن را در راه خدا انفاق نکنیم که در آخرت بیشتر و بهتر از آن را داشته باشیم و اگر این بدن‌های ما محکوم به مردن و فانی شدن است پس چرا در راه خدا قطعه قطعه نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار