نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

تأسیس بسیج قیام بزرگی علیه تفکر استکبار جهانی بود

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: تأسیس بسیج قیام بزرگی علیه تفکر استکبار جهانی بود که در آن از انسان‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کردند.
کد خبر: ۶۳۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 19November 2023

تأسیس بسیج قیام بزرگی بر علیه تفکرات استکبار جهانی بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و بسیجیان که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج نهادی مقدس است که نمی‌توان نمونه آن را در جای دیگر یافت.

حجت الاسلام غفوری افزود: تأسیس بسیج قیام بزرگی بر علیه تفکرات استکبار جهانی بود که در آن از انسان‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بسیجی آن است که با دوستان خود با محبت رفتار می‌کند و نسبت به دشمنان سختگیر است.

وی بیان کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تعابیر بسیار مختلفی را برای بسیج مطرح کرده‌اند که نشان از جایگاه بسیج دارد و امروز بیش از هر زمان دیگری به نسخه حیات‌بخش بسیج نیاز داریم.

وی ادامه داد: بسیج یک مأموریت ویژه برعهده دارد و آن تربیت نسلی برای ظهور امام زمان (عج) است که خود را برای ظهور آماده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بسیج در دفاع مقدس، سازندگی کشور، دفاع از حرمین شریفین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره ثابت قدم بوده و برای حفظ و گسترش تفکر اسلام ناب گام برداشته است و امام راحل (ره) درخواست محشور شدن با بسیجیان را در قیامت دارد زیرا بسیج مخلص است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار