به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین با پرستاران بیمارستان زکریای رازی

به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از پرستاران بیمارستان «زکریای رازی» دیدار کردند.
کد خبر: ۶۳۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ - 19November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین و جمعی از کارکنان این اداره کل با حضور در بیمارستان «زکریای رازی» از زحمات بی دریغ پرستاران، با اهدای گل و لوح سپاس قدردانی کردند.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نرش ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در این دیدار با ذکر حدیث مهمی از پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: حضرت محمد (ص) درباره اهمیت کار پرستار می‌فرمایند؛ «هر كس یک شبانه روز بیماری را پرستاری كند، خداوند او را همراه با ابراهیم خلیل، برمی‏انگیزد و به سان برقی پُر درخشش، از صراط می‌‏گذرد.»

وی افزود: ما قدردان شما پزشکان و کادر درمان هستیم و سلامت جسمی و روحی جامعه مرهون زحمات مدافعان سلامت است که با انگیزه و روحیه خدمت رسانی این کار را انجام می دهند.

مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در پایان این مراسم با اهدای گل و شیرینی از تلاش های پرستاران بیمارستان زکریای رازی قزوین تقدیر کردند.

در این دیدار از «راضیه حاج فتحعلی» سر پرستار بخش داخلی مردان بیمارستان زکریای رازی، همسر یکی از کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با لوح سپاس تقدیر شد.

سرهنگ پاسدار «علی سلطانیان» مسئول حفاظت و اطلاعات، «مهدی بابایی» رییس دفتر مدیرکل، «رقیه رجبی» مشارکت امور زنان در دفاع مقدس استان و «کامبیز مهاجر» روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار