فرمانده سپاه استان سمنان:

اجرای ۷۷ عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج در استان سمنان

سردار «شوقانی» گفت: ۷۷ عنوان برنامه شاخص استانی و ۲۱۳ برنامه شهرستانی برای گرامیداشت هفته بسیج در استان سمنان برنامه‌ریزی شد.
کد خبر: ۶۳۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ - 18November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان،  سردار سرتیپ دوم پاسدار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه استان سمنان  روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت اعلام برنامه های هفته بسیج در سالن شهید بسطامی ستاد فرماندهی سپاه قائم(عج) استان سمنان اظهار داشت: بیش از ۹ هزار فعالیت توسط بسیجیان استان در قالب برنامه‌های مختلف از جمله جهادی، فرهنگی و علمی در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام افراد به مناطق عملیاتی جنوب کشور، برگزاری میقات صالحین، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان، دیدار با خانواده شهدا و آسیب‌دیدگان فتنه‌ ۱۴۰۱، و برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری، از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان سمنان است.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره سرود، نمایش فیلم، همایش پیشگامان رهایی، یادواره شهدای بیسیم‌چی و مخابرات، و برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان سمنان است.

سردار شوقانی تصریح کرد: برگزاری همایش فتح قله‌ها در ۹ عرصه شامل سرود، تئاتر، نمایش فیلم، روشنگری، جوانی جمعیت و حجاب عفاف، از جمله برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته بسیج در استان سمنان است.

به گفته فرمانده سپاه استان سمنان، توزیع ۹۵ سری جهیزیه عروس در بین نیازمندان از برنامه‌های روز آغازین هفته بسیج در استان سمنان است.

وی با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه، افزود: بسیج آماده به کار و گوش به فرمان ولایت برای ورود در صحنه به منظور حمایت از جبهه مقاومت است.

شوقانی بیان کرد: حماس که امروز خواب را از چشم رژیم صهیونیستی گرفته، یکی از دستاوردهای مقاومت و برگرفته از فرهنگ بسیج است.

وی اضافه کرد: جهان کهنه و افسرده رو به زوال امروز نماد آمریکایی شدن، ایستادن در مقابل عدالت و ترویج ابتذال، ویرانگریِ آزادی و کرامت انسانی از ویژگی‌های استکبار است و پرچمداری اخلاق، کرامت، قدرت‌سازی برای دفاع از مظلوم نتیجه بیش از ۴۰ سال تلاش انقلاب اسلامی است که ملجا در عرصه‌های مختلف از جمله علم، فرهنگ، صنعت، هنر، امنیت، عدالت و اخلاق در جهان بشری است.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: انقلاب اسلامی در گام دوم با اعتقاد و اعتماد به نفس بالا وارد فرآیند ۴۰ سال دوم شده است و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی راه سعادت و نقش آفرینی در نظم نوین جهانی را می‌پیماید.

جنایت‌های صهیونیسم در غزه گواه شکست نظام سلطه است

حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: حوادث غزه و ایستادگی جبهه مقاومت در قبال جنایت‌ها نشان از عزم راسخ فلسطینی‌ها در دفاع مشروع از خاک و آرمان آزادی قدس است و جنایت تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشری در به خاک وخون کشیدن مردم مظلوم غزه، برآیند شکست نظام سلطه و افول امریکا در منطقه و جهان است.

 حسینی دیباجی در این نشست افزود: حمایت از جبهه مقاومت توسط مردم جهان اسلام واجب است و بسیج به عنوان قشری برآمده از مردم در میدان‌های دفاع سخت آماده به کار است و اکنون نیز آماده رزم برای حمایت از حماس به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: میلیون‌ها ایرانی از بین دولت و مردم برای ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت آماده زرم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار