فرماندار خاش:

دنیا از جنایتکاران صهیونیستی متنفر است

«صالحی» گفت: با گذشت قریب به ۵۰ روز از حملات وحشیانه غاصبان قدس به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، شاهد تداوم جنایت های این رژیم ظالم هستیم و مردم دنیا از این حیث دردمند شده و از جنایتکاران صهیونیستی متنفر و بیزارند.
کد خبر: ۶۳۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 18November 2023

دنیا از جنایتکاران صهیونیستی متنفر است«صاحب گل صالحی» فرماندار خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: در سراسر دنیا، ملل آزاده بر علیه جنایتکاران اسراییلی به پا خواسته و شبانه روز با حضور در خیابان ها تجمع چند صد هزار نفری تشکیل و به عنوان حامی مردم مظلوم و بی دفاع غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم و تنفر و انزجار خود را از غاصبان قدس شریف اعلام می کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی سازمان ملل متحد، شورای امنیت، نهادهای حقوق بشری و سران کشورهای اسلامی در قبال جنایتکاران اسراییلی سکوت کرده و تأسف بارتر اینکه سران برخی کشورهای اسلامی و عربی در جنایت‌های صهیونیست‌ها شریک و سهیم هستند.

صالحی ادامه داد: امروز مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ در کنار مسئولان و همزمان با سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان به صورت خودجوش تجمع حامیان مردم مظلوم غزه را تشکیل داده و جنایت‌های هولناک صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

فرماندار خاش گفت: امروز مردم غزه تنها مانده و احتیاج به حمایت مسلمانان و ملل آزاده دنیا دارند، بنابراین سران کشورهای اسلامی و سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری و شورای امنیت همگام با ملت ها با جنایت کاران صهیونیستی و حامیان غربی و آمریکایی آنها برخورد کنند.

وی بیان داشت: هر آنچه، امروز در غزه اتفاق افتاده، جنایت جنگی، نسل کشی، وحشی گری و به نمایش گذاشته شدن صفت غیرانسانی، درندگی و نابودی انسان‌های مظلوم و بی دفاع بودن که رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی آن را در سکوت مرگبار سران کشورهای اسلامی و مقامات سازمان ملل ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار