به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان؛

برگزاری مراسم عصر خاطره خواهران شهدای سیستان و بلوچستان در مشهد

مراسم عصر خاطره ویژه خواهران شهدای سیستان و بلوچستان در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ - 17November 2023
مراسم عصر خاطره خواهران شهدای سیستان و بلوچستان در مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم عصر خاطره ویژه خواهران شهدای سیستان و بلوچستان در مشهد مقدس برگزار شد و خواهران شهدا به ذکر خاطرات از برادر شهیدشان پرداختند.
 
در این میان «عصمت خزائی» خواهر شهید مدافع حرم «محسن خزایی» در مراسم عصر خاطره خواهران شهدا گفت: محسن از کودکی علاقه خاصی به اهل بیت داشت و با جان و دل در مسیر اهداف و ارزش های اسلامی حرکت می کرد.
 
 وی گفت: در مرحله اول اعزام به سوریه به همراه خانواده بود ولی چون اوضاع به گونه ای شد که حضور خانواده ایشان ممکن نبود خانواده اش را به زاهدان و خود بار دیگر به سوریه عازم شد.
 
عصمت خزایی گفت: حضور ایشان در زاهدان خیلی کوتاه بود؛از آنجایی که عاشق بود چند روز بیشتر در زاهدان دوام نمی آورد و همیشه می گفت تا من به آرزویم نرسم بر نمی گردم و اکنون نیز به آرزویش که شهادت بود رسید.
 
خواهر شهید افزود: این قدر عاشق بود که برای سفر به سوریه همه را قانع کرد و هر بار هم که ما می گفتیم دوست داریم بیاییم می گفت هنوز شرایط برای حضور خانم ها مناسب نیست و به موقع اش نصیب شما هم می شود.
 
وی بیان کرد: بعد از شنیدن گزارش ایشان در خبر ساعت 2 فکرش را هم نمی کردم که ساعاتی بعد لبیک یا حسین سردهد و سرانجام برادرم در ۲۲ ابان سال ۹۵ در سوریه در حال تهیه خبر و انجام وظیفه به آرزوی خودش رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها