برگزاری دوره روایتگری خواهران شهدا در مشهد مقدس

با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان دوره ۳ روزه روایت گری خواهران شهدای سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 17November 2023

برگزاری دوره روایت گری خواهران شهدای سراسر کشور در مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان دوره ۳ روزه روایت گری خواهران شهدای سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس فرازی‌نیا» مشاور تولیت آستان قدس رضوی در دوره روایت گری خواهران شهدا اظهار داشت: این محفل، مجلسی بسیار مبارک و معظم و با معنویتی است که به روشنی حضور شهدا در آن دیده می‌شود.

وی گفت: ابتکار بسیار مبارکی که شما خواهران شهدا انجام داده اید در اقتدار به حضرت زینب بوده است؛ و انشالله همه ما مصداق آیه شریفه‌ی «ولَهُمۡ دَارُ ٱلسَّلَٰمِ عِندَ رَبِّهِمۡۖ وَهُوَ وَلِیُّهُم بِمَا کَانُواْ یَعۡمَلُونَ» باشیم.

این مسئول افزود: شهدا که با نثار جان بهترین ایثار را به نمایش گذاشتند و ما امروز با پیوند به شهدا عملکردی با اقتدا به حضرت زینب و سایر خواهران شهدای کربلا شروع کردیم انشالله که مقبول باشد.

حجت‌الاسلام فرازی نیا در ادامه بیان داشت: عمل صالح عملی است که درست باشد و عملی است که بموقع باشد و از روی احساس تکلیف باشد که شرط آن بصیرت است. شما خواهران شهدا به خوبی تکلیف خودتان را شناختید انشالله که در راه تان موفق باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها