با حضور رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما انجام شد؛

برگزاری معارفه رئیس بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی

در مراسمی با حضور «جواد رمضان‌نژاد» رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما رئیس بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی معرفی شد.
کد خبر: ۶۳۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ - 16November 2023

معارفه رئیس بسیج صدا و سیمای خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «جواد رمضان‌نژاد» رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما در جلسه تودیع و معارفه فرمانده بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: سپاه پاسداران و صدا و سیما دو بال قدرتمند برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به مساعدت‌های سپاه پاسداران در ساخت مجموعه‌های فاخر تلویزیونی از جمله فیلم سینمایی موقعیت مهدی، تداوم همکاری و مساعدت سپاه برای خلق آثار جدید و برنامه های اثرگذار را خواستار شد.

رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، بسیج را حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی خواند و با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در نبرد با مستکبران، نقش نیروهای بسیجی را در حمایت از نظام در بخش های درمانی، سازندگی، اشتغال، عمرانی و نظامی مهم و حائز اهمیت دانست.

رمضان‌نژاد آشنایی و تمرکز بر دانش و فناوری را مهمترین مأموریت سازمان بسیج در رسانه ملی برشمرد و بر تولیدات مشترک فرهنگی و اجتماعی با سپاه تأکید کرد.

«محسن نصرپور» مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این مراسم صدا و سیما را دانشگاه فرهنگی خواند و گفت: بسیج پاسدار ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ارتباط مستمر و موثر بسیجیان و تلاش‌های سپاه و رسانه برای تحقق منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رونق‌بخشی به آثار و تولیدات، همچنین تنوع بخشی در ارائه هنرمندانه مقولات فرهنگی را لازم دانست.

وی از فرمانده جدید خواست بسیج صدا و سیما با بسیج اقشار به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، بانوان و ورزشکاران و جامعه نخبگان ارتباط مستمر داشته باشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین سپاه امام رضا علیه‌السلام در این مراسم در سخنانی بر روند مطلوب همکاری‌های رسانه استانی تاکید و از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای استان قدردانی کرد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «قاسم فرودی» فرمانده پیشین بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی، «غلامعلی علیزاده» به‌عنوان فرمانده جدید این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار