دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی:

نباید در جنگ روایت‌ها اجازه کلاهبرداری به رژیم صهیونیستی بدهیم

سکینه سادات پاد گفت: مهم‌ترین رسالت ما در شرایط کنونی این است که به رژیم صهیونیستی اجازه ندهیم در جنگ روایت‌ها و تصویر سازی و مستند سازی‌ها کلاهبرداری کند.
کد خبر: ۶۳۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 16November 2023

نباید در جنگ روایت‌ها اجازه کلاهبرداری به رژیم صهیونیستی بدهیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سکینه سادات پاد» دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در مصاحبه با برنامه «در امتداد شقایق» درخصوص پیگیری حقوق کودکان و مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: چالش جدی امروز دنیای غرب اتخاذ استاندارد‌های دوگانه در حوزه حقوق بشری است.

وی افزود: اگرچه در اسناد حقوق بشری قید شده که تمامی جوامع بشری صرف نظر از نژاد و قومیت و رنگ و مذهب باید از حمایت‌های اسناد و قوانین بین المللی بهره‌مند باشند، اما امروز شاهد نقض فاحش این حقوق برای ملت قهرمان و مقتدر و مظلوم فلسطین هستیم.

پاد در ادامه گفت: امروز رژیم صهیونیستی با همه وحشی گری‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی که از سوی کشور‌های اروپایی و آمریکایی می‌شود و با وجود مدیریت مستقیم آمریکا در میدان، اما در منزوی‌ترین شرایط ممکن قرار گرفته و تمام ملت‌های دنیا به دادخواهی ملت فلسطین به پا خواستند. به تعبیر مقام معظم رهبری وجدان بشری بیدار شده و خیلی از تحلیل‌های آینده پژوهان را نیز تغییر داده است.

وی عنوان کرد: بنده حسب وظیفه انسانی و شرعی که داشتم نامه‌ای را با رویکرد زنانه برای زنانی که دارای مسئولیت و مدیریت کلان در دنیا هستند تنظیم کردم تا ضمن اینکه همه آن‌ها را به هم افزایی برای تمام شدن رنج فلسطینی‌ها دعوت کنم، به زنان عالم بگویم که زن در جمهوری اسلامی ایران با جنس مادرانگی حکمرانی می‌کند.

پاد افزود: بنده معتقدم در شرایط کنونی باید از هر امکانی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین استفاده کنیم از این رو به کنیسه یوسف آباد تهران رفتیم و با رئیس دارالشرع کلیمیان ایران؛ آقای خاخام حمامی نشست مشترکی را برگزار کردیم. خروجی این نشست هم صدور بیانیه مشترک بین ما و کلیمیان بود که آقای حمامی در آن صراحتا اظهار کردند هیچ یک از جنایات ضدبشری رژیم نژاد پرست صهیونیستی ارتباطی با یهودیت ندارد و این رژیم را یک ننگ دانستند. بنده از ایشان درخواست کردم که از همه امکانات معنوی استفاده کرده و از هم کیشان خود در عالم بخواهند که به جنبش حق طلبی و دادخواهی برای ملت فلسطین بپیوندند.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: اقدام دیگری که در دستورکار داریم این است که از همه حقوقدانان و وکلای آزادی خواه دنیا و افراد موثر در سراسر عالم دعوت کنیم تا در نشست غیرحضوری و وبیناری شرکت کنند و با امکانات حقوقی خود اتفاقات موثری را برای آزادی مردم مظلوم غزه رقم بزنند.

پاد همچنین درخصوص نحوه پیگیری حقوق زنان و کودکان غزه اظهار کرد: مطابق کنوانسیون چهارم ژنو، برخی اماکن و افراد در شرایط جنگی از جمله بیمارستان ها، اماکن مذهبی و زنان و کودکان مستثنا از جنگ هستند، اما رژیم صهیونیستی وحشیانه به این اماکن و افراد حمله می‌کند. دیوان بین المللی کیفری در ۱۲ اکتبر اعلام کرده به دلیل جنایاتی که در سرزمین‌های اشغالی رقم می‌خورد باید مداخله کند.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در پایان گفت: مهم‌ترین رسالت ما در شرایط کنونی این است که به رژیم صهیونیستی اجازه ندهیم در جنگ روایت‌ها و تصویر سازی و مستند سازی‌ها کلاهبرداری کند.

منبع: رادیو مقاومت

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها