پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

ترویج، تقویت و اشاعه فرهنگ کتابخوانی نیازمند عزم ملی است

سرهنگ پاسدار «رشیدی» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 16November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ترویج، تقویت و اشاعه فرهنگ  کتابخوانی نیازمند عزم ملی  استاز خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بی‌شک کتاب پیام آور معرفت، رشد و دانایی و میراثی ماندگار است که نقطه‌ی آغاز رسالت و دعوت اسلامی نیز بر مبنای آن شکل گرفت و اعجاز اسلام، کتاب قرآن و راه رسیدن به اعماق آن تأمل و تدبر در آن است.

مطالعه کتاب از دغدغه‌های اصلی هر فرد صاحب تفکر و از ضروریات جامعه است که ترویج، تقویت و اشاعه فرهنگ آن نیازمند عزم ملی و مستلزم الگوپذیری از بزرگان دین و مشاهیر عرصه  علم، فرهنگ و هنر است که این امر مهم همراهی و مشارکت تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

نامگذاری روزی در تقویم رسمی کشور به نام «روز کتاب و کتابخوانی» دلیلی بر اهمیت این  موضوع است تا با تشویق  آحاد جامعه به مطالعه و کتابخوانی علاوه بر افزایش سطح آگاهی و بینش، سطح سواد و معلومات اقشار جامعه بالا رفته و رشد و پیشرفت همه جانبه کشور محقق شود.

اینجانب ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به همگان بویژه نویسندگان و ناشران دفاع مقدس که رسالتی عظیم در ترویج و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت  دارند امیدوارم با تسهیل امر مهم کتابخوانی و ارج نهادن به فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی، گام‌های موثری در افزایش سرانه مطالعه بر داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها