در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان: خواهران شهدا پرچم‌دار و سفیر پیام شهدا به آیندگان باشند

سردار جعفری گفت: خواهران شهدا باید همانند حضرت زینب (س) که پرچم‌دار و سفیر پیام شهدا به آیندگان باشند، پیام دفاع مقدس را نیز به نسل‌های آینده منتقل کنند تا آیندگان بدانند که در دفاع مقدس بر ما چه گذشت.
کد خبر: ۶۳۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 17November 2023

برگزاری دوره زیارتی سیاحتی ویژه خواهران شهدا

سردار سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به‌مناسبت ولادت حضرت زینب (س) اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با مشارکت کانون خواهران شهدای جهان اسلام طی یک دوره ۴ روزه برگزاری کلاس‌های ترویج سبک زندگی جهادی، روایتگری و... را ویژه خواهران شهدای سراسر کشور برگزار کرده است که در این دوره تعداد ۳۱۳ نفر از خواهران شهدای سراسر کشور و سیستان و بلوچستان حضور خواهند یافت و در طول این چند روز از حضور اساتید کشوری بهره‌مند خواهند شد.

سردار جعفری در ادامه گفت: خواهران شهدا باید همانند حضرت زینب (س) که پرچم‌دار و سفیر پیام شهدا به آیندگان باشند، پیام دفاع مقدس را نیز به نسل‌های آینده منتقل کنند تا آیندگان بدانند که در دفاع مقدس بر ما چه گذشت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: در پایان دوره به خواهران بزرگوار گواهینامه شرکت در دوره اهدا خواهد شد و در طول این دوره علاوه بر کلاس‌های رسمی، دورهمی صمیمانه خواهران شهدا و برگزاری شب خاطره و شب شعر را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها