در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده جهاد اسلامی در تهران: «اسرائیل» به خاطر حمایت‌های آمریکا هیچ‌گاه محاکمه نشده است/ نباید در برابر رژیم صهیونیستی سکوت کنیم

ابوشریف گفت: رژیم صهونیستی یک جنایتکار وحشی است که هیچ‌گونه قواعد و قوانین حقوق بین‌الملل را رعایت نمی‌کند، حتی قواعد جنگ را هم رعایت نمی‌کند و لذا سکوت کردن در برابر این رژیم کاری اشتباه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 16November 2023

نباید در برابر رژیم صهیونیستی سکوت کرد/ «اسرائیل» به خاطر حمایت‌های آمریکا هیچ‌گاه محاکمه نشده است«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، اتحاد حقوقی و حقیقی جهان اسلام را در مقابله با جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی لازم و ضروری دانست و در این باره اظهار داشت: رژیم صهونیستی به یک جنایتکار وحشی تبدیل شده که هیچ‌گونه قواعد و قوانین حقوق بین‌الملل را رعایت نمی‌کند. حتی قواعد جنگ را هم رعایت نمی‌کند و لذا سکوت کردن در برابر این رژیم کاری اشتباه محسوب می‌شود.

وی افزود: اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی باید یک بیانیه یا اقدام حقوقی مشترک انجام بدهند در غیر این صورت رژیم صهیونیستی به جنایات خود ادامه می‌دهد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران تأکید کرد: نمی‌توان به سازمان‌ها و نهاد‌های حقوقی بین‌المللی امیدوار بود، زیرا این‌ها تحت نفوذ آمریکا و اسرائیل هستند. این نهاد‌ها فقط ضبط‌کننده ثبت‌کننده جنایت صهیونیست‌ها هستند، ولی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و از سوی دیگر به خاطر حمایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه محاکمه نشده است و به نظر من باید دولت‌های جهان اسلام به طور جدی وارد عرصه و عمل شوند.

ابوشریف گفت: رژیم صهیونیستی را باید مجازات کرد. این رژیم بدون اینکه بازخواست شود کودکان و زنان را می‌کشد و بیمارستان‌ها را تخریب می‌کند. به نظر من سکوت بیش از این جایز نیست و باید کشور‌های اسلامی تبادلات اقتصادی خود را با این رژیم متوقف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار