دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

تداوم نبرد «طوفان‌الاقصی» تا آزاد‌سازی کامل اراضی اشغالی/ مقاومت در میدان نبرد متحد و یکپارچه است

تمامی گروه‌های مقاومت با انگیزه‌ای بالا و خدشه‌ناپذیر در میدان نبرد با دشمن صهیونیست حضور دارند و با تمام توان خود با نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مبارزه می‌پردازند تا سرزمین فلسطین آزاد شود.
کد خبر: ۶۳۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵ - 15November 2023

ادامه مبارزه مقاومت تا زمان تشکیل کشور فلسطینگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- روزبه قمصری؛ در حالی وارد چهلمین روز انجام عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت علیه دشمن صهیونیستی شدیم که بر اساس سخنان سران و فرماندهان گروه‌های مقاومت فلسطینی این نبرد با رژیم صهیونیستی تازه در ابتدای راه خود قرار دارد و این مقاومت‌ها و مبارزات آنقدر ادامه خواهد یافت تا شاهد شکست و ناکامی این رژیم اشغالگر و نامشروع و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف باشیم.

در شرایطی جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد که در میدان نبرد علی‌رغم برتری نظامی این رژیم اشغالگر به دلیل دارا بودن انواع سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته سبک و سنگین نظامی، شاهد شکست‌ها و ناکامی‌های فراوانی از سوی این ارتش متجاوز هستیم. موضوعی که با طولانی‌تر شدن این جنگ و غرق شدن سربازان صهیونیست در باتلاق غزه هر روزی که از آن می‌گذرد ابعاد گسترده‌تر و غیرقابل کنترل‌تری پیدا می‌کند.

اما آن چیزی که تحسین مردم مسلمان منطقه و جهان و کشور‌های عربی و اسلامی را برانگیخته است تصمیم تغییرناپذیر گروه‌های مقاومت فلسطینی برای به دست آوردن آزادی و ایجاد یک کشور فلسطینی به پایتختی قدس شریف است. موضوعی که موجب شده تا تمامی گروه‌های مقاومت با انگیزه‌ای بالا و خدشه‌ناپذیر در میدان نبرد با دشمن صهیونیست حضور داشته و با تمام توان خود با نظامیان این رژیم اشغالگر به مبارزه به پردازند.

البته گروه‌های مقاومت فلسطینی بر اساس سخنان و اظهارات فرماندهان خود هنوز بسیاری از کارت‌ها و برگ‌های برنده خود را در میدان نبرد با دشمن صهیونیست رو نکردند و بار‌ها و بار‌ها این اخطار را به دشمن صهیونیستی و حامیان اروپایی و آمریکایی آن‌ها دادند که اگر بمباران غزه و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی متوقف نشود، سلاح‌ها و تجهیزات جدید خود که تا امروز استفاده نکردند را به کار خواهند گرفت.

از طرف دیگر، نکته بسیار مهم و تعیین کننده، حمایت و پشتیبانی است که مسلمانان جهان و کشور‌های اسلامی از مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند. موضوعی که ضمن اینکه موجب افزایش روحیه و اعتماد به نفس مردم و گروه‌های مقاومت فلسطینی می‌شود، زمینه‌ساز افزایش هراس و نگرانی در میان صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان صهیونیست می‌شود.

موضوع دیگر اینکه سران و فرماندهان گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطینی بار‌ها در سخنان و بیانیه‌های خود به صراحت تاکید کردند که به تمامی اسرای فلسطینی محبوس در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای همیشه وفادار هستند و بخش مهمی از مبارزات آن‌ها با دشمن صهیونیستی در مسیر آزادی و رهایی آن‌ها از اسارت زندان‌های دشمن صهیونیستی است.

از طرف دیگر، کیست که نداند خون پاک و مطهر تمامی شهدای فلسطینی از زمان آغاز اشغال سرزمین‌های فلسطینی تا امروز نشان‌دهنده عزم همیشگی و تغییرناپذیر مردم و گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مبارزه با دشمن صهیونیستی است تا بتوانند در نهایت این رژیم اشغالگر و نامشروع را از خاک سرزمین فلسطین اخراج کنند و دوباره کشور مستقل فلسطینی خود را تشکیل بدهند.

در پایان باید به این مهم اشاره کنیم مقاومت و ایستادگی مبارزان فلسطینی که با هدف دفاع از آب و خاک سرزمین فلسطین، مقدسات فلسطین و مسجدالاقصی در برابر تجاوزات و اشغالگری دشمن صهیونیستی از دهه‌های گذشته آغاز و تا امروز هم ادامه دارد و حتی در آینده هم تا زمان آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار