برگزاری مسابقه کتابخوانی در میان حوزه علمیه خواهران تشیع زاهدان

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی مسابقه کتابخوانی از کتاب «ای آب امشب مادری کن» در میان حوزه‌های علمیه خواهران تشیع زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ - 14November 2023

برگزاری مسابقه کتابخوانی در میان حوزه علمیه خواهران تشیع زاهدان

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی مسابقه کتابخوانی از کتاب «ای آب امشب مادری کن» در میان حوزه‌های علمیه خواهران تشیع زاهدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی عرب خالص» مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: اگر تمدنی بخواهد تاثیر گزاری داشته باشد باید به علم و علم آموزی ارزش دهد.

وی گفت: خداوند در قرآن نیز قسم یاد میکند به قلم و آنچه مینوسد و اهمیت قلم و کتاب و کتابخوانی بر هیچکس پوشیده نیست.

در ادامه این برنامه سرهنگ پاسدار «قاسم حسن زاده» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از شرکت خواهران طلبه در این مسابقه؛ خلاصه ایی از عملیات والفجر۸ را در قالب روایتگری برای مخاطبین عنوان نمودند.

همچنین در این مراسم از بین ۱۰۰ شرکت کننده به قید قرعه به ۱۰ نفر از طرف مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تشیع و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هدایایی اهدا شد؛ و در پایان از کتابداران برتر حوزه‌های علمیه اهل تشیع نیز تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار