کادر درمان شیراز حمله به بیمارستان‌های غزه را محکوم کردند

به دلیل هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه کارکنان بیمارستان‌های نمازی و شهید فقیهی شیراز، با تجمع اعتراض‌آمیز، جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۳۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 13November 2023

کادر درمان شیراز حمله به بیمارستان‌های غزه را محکوم کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، کادر درمان بیمارستان‌های نمازی و شهید فقیهی شیراز امروز، ۲۲ آبان در اعتراض به کودک‌کشی و حمله به بیمارستان‌های نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی تجمع کرده و با شعارهای خود این اقدام جنایتکارانه را محکوم کردند.

بیانیه صادر شده توسط کادر درمان معترض به جنایات صهیونیست‌ها در پایان این تجمعات، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إن الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کأنهم بنیان مرصوص (الصف ۴۴)

همانا خداوند دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می کنند و همچون بنایی ساخته شده از سرب، استوار هستند.

سلام و درود به پیشگاه آن وجود مطلق، آنکه نور آسمان و زمین است. سلام و درود به پیشگاه مقدس منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، عدالت‌گستر و برکنار کننده ظلم و ضلالت و برقرار کننده قسط و عدالت؛

صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و حضور میدانی، خودجوش و متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را بر رگ‌های مسلمانان تزریق کرده است. غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات غرورآفرین و عزت‌بخش طوفان‌الاقصی که فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاوت بوده است، نشان از آن دارد که با فتح قله فاصله کمی داریم و خستگی ممنوع است.

این روزها که شاهد جنایت‌های وحشیانه و بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، و صحنه‌های عجیب و تکان دهنده‌ای همچون بمباران مناطق شهری و به ویژه مراکز درمانی و آموزشی و... را شاهدیم و البته این نگارگری‌ها جز از صهیونیست‌ها و فرزندان آنها همچون داعش و منافقان بر نمی‌آید!

اما ای مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر این حوادث سکوت کرده‌اید و وقیحانه حمایت‌های همه جانبه خود از این رژیم سفاک را ادامه می‌دهید و در کنار ظالم بر مظلوم می تازید، چه جوابی برای بشریت دارید؟ آیا چشم‌هایتان این کودک‌کشی‌ها و ضعیف‌کشی‌ها را نمی‌بیند یا گوش‌هایتان چنان سنگین شده که فریاد مظلومیت کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین را نمی‌شنود؟ البته دیری است که ما حقیقت حقوق بشرتان را شناخته‌ایم!

و اما بعد، ما فرزندان جبهه حق و مقاومت همچون پدران و گذشتگانمان در راه آرمان انسانیت آماده جانبازی و رزم هستیم و از هیمنه پوشالی اهل ظلم و سیاهی نمی‌هراسیم. لذا آقا جان، سربازان جان بر کف شما این کادر درمان بیمارستان شهید دکتر فقیهی، ضمن محکومیت این جنایات، آمادگی کامل خود جهت حضور در این میدان نبرد علیه شیاطین و حامیانشان، اعلام می دارند و منتظر اذن شما رهبر عزیزتر از جانمان تا از سنگر جهاد در جنگ نرم، به میدان رزم علیه جنایتکاران و غاصبین برویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار