در محکومیت جنایات مردم غزه رخ داد؛

تجمع خودجوش اردبیلی‌ها در حمایت از مردم غزه

اهالی استان اردبیل از اقشار مختلف تجمع خودجوشی را در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
کد خبر: ۶۳۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ - 13November 2023

به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مردم دارالارشاد اردبیل پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با اجتماع پرشور در بقعه شیخ صفی‌الدین اسحاق اردبیلی و کنار مرقد شاه اسماعیل صفوی از دولت آذربایجان خواستند در اسرع وقت ارسال نفت به رژیم صهیونیستی از طریق خط لوله باکو - جیهان را تعطیل کند و در ریخته شدن خون کودکان و زنان و بی گناهان غزه شریک نشود.

تظاهرکنندگان پلاکاردهایی را با خود حمل می کردند که در آن نوشته شده بود برای ما آذری‌ها خیلی سنگین و موجب سرشکستگی بزرگ است که خون مظلومان فلسطین مخصوصاً خون کودکان و زنان با همکاری آذری‌ها ریخته شود.

حجت‌الاسلام «حسن باقری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در حاشیه این تجمع اعتراض‌آمیز مردم استان اردبیل اظهار داشت: اینکه تاکنون چهار هزار کودک مظلوم و شیرخواره به شهادت رسیدند، نشان از سفاهت و سنگ‌دلی رژیمی است که موجودیتش رو به فنا است.

وی گفت : اگر امت اسلامی وحدت و انسجام خود را حفظ کنند، نابودی رژیم صهیونیستی دور از دسترس نیست و به زودی شاهد شکست و فنای این رژیم در نقشه جغرافیایی جهان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز با حمایت همه‌جانبه آمریکا و سران غرب به هر جنایتی دست زده و از ابتدای یورش به سرزمین غزه ۱۱ هزار و ۲۰۰ زن، کودک و غیرنظامی را به شهادت رسانده و با این جنایت خود ثابت کردند که این رژیم سفاک، کودک‌کش و نژادپرست به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مردم استان اردبیل در شهرهای مختلف چنین تجمعی را برگزار کرده و کادر درمانی بیمارستان‌ها نیز با برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز خواستار پایان دادن به حملات بی‌رحمانه به بیمارستان‌ها و کشتار ظالمانه کودکان و مردم بی‌دفاع غزه شدند.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید کشورهای اسلامی در قبال مردم غزه احساس مسئولیت کرده و به صحنه بیایند و بیش از این اجازه ندهند تا خون انسان‌های بیگناه به خاطر سفاکی یک رژیم بی‌هویت ریخته شود.

همچنین علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای استان به ویژه کادر بهداشتی و درمانی اعم از بیمارستان‌های پارس‌آباد، خلخال و اردبیل با برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز کشتار کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع را در سرزمین مردم غزه و فلسطین محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار