فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اولویت اول رژیم صهیونیستی از بین بردن حماس است

سردار پاسدار «شفائی» گفت: اولویت اول رژیم صهیونیستی از بین بردن حماس و کوچ اجباری فلسطینیان به سمت اردن و مصر بود.
کد خبر: ۶۳۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 13November 2023

برگزاری همایش جهاد تبیین در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همایش جهاد تبیین در زاهدان برگزار شد و سردار پاسدار «احمد شفائی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل، به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: دشمن می‌خواهد جای جلاد و شهید را عوض کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تشریح تاریخچه و اهداف رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایی که مرتکب شده، افزود: اولویت اول رژیم صهیونیستی ازبین بردن حماس وکوچ اجباری فلسطینیان به سمت اردن ومصر بود و به این جمع‌بندی رسیده بودند تا پایان مهر عملیات همه جانبه انجام شود اما حماس کار بسیار بزرگی انجام داد که بی سابقه است.

سردار شفائی عملیات ولفجر۸ را با عملیات‌های حماس مقایسه کرد و ادامه داد: عملیات حماس مافوق عملیات غافلگیرانه بود، از موانع بسیار پیچیده عبور کرده و به ماشین جنگی رژیم صهیونیستی آسیب زده و بین صهیونیستها بهم ریختگی ایجاد کردند.

وی بیان داشت: عملیات فلسطینی ها تاریخ ساز است و قطعا و یقینا نقطه پایان این جنگ، نقطه آغاز تحول در دنیا خواهد شد و این رژیم قطعا و یقینا رفتنی است و این عملیات ثابت کرد اتکایشان به قدرت های بزرگ جواب نداد.

سردار شفائی خاطرنشان کرد: این شرایطی که امروز هست ما هم وظایفی داریم، مهمترین کار و وظیفه ای که داریم خدمت به مردم خودمان است، اگر حماس می ایستد بخاطر حمایت مردم است، ما تا الان با مردم پیش رفتیم، اگر نظام مستحکم‌تر شد بخاطر حضور مردم است.

در پایان این مراسم سرگرد پاسدار هادی حسینی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) و سرگرد پاسدار محمد غفوری زاده به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) ادارات کل معرفی واز زحمات سرهنگ پاسدار محمدرضا عنایت‌نیا و برادر بسیجی حسن مصفا، فرماندهان قبلی حوزه های ادارات کل استان قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها