طی سخنانی؛

معاون روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: والدین با تبیین سیره اولیای دین، فرزندان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می‌کنند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: اگر والدین سیره انبیا و اولیای الهی را به درستی برای فرزندان خود تبیین کنند، دیگر هجمه‌ فرهنگی غرب بر نسل جوان و در نهایت بر جامعه تاثیرگذار نخواهد بود.
کد خبر: ۶۲۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 11November 2023

معاون روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: والدین با تبیین سیره اولیای دین، فرزندان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، چهارمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور بیش از ۵۰ زوج جوان در مشهدالرضا برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «سید جانمراد موسوی» معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در این همایش با بیان اینکه آینده از آن کشورهای پرجمعیت است، اظهار داشت: جوانی و افزایش جمعیت یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است چراکه جمعیت یکی از مولفه‌های قدرت به شمار می‌رود که باید کاستی‌های گذشته در این خصوص جبران شود.

وی افزود: در صورت ادامه کاهش فرزندآوری و تک‌فرزندی در کشور سبب خواهد شد، تا در آینده نه چندان دور بخش مهمی از انرژی و منابع کشور صرف سالمندان و مستمری‌بگیران شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج، تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری بیشتر، تبیین نگاه‌های دینی در خصوص محوریت ازدواج و فرزندآوری و تغییر سبک زندگی از هدف‌‌های مهم در برگزاری اینگونه همایش‌ها است.

موسوی با اشاره به تربیت صحیح فرزندان ابراز داشت: اگر والدین برای فرزندان خود برنامه نداشته باشند، قطعا دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد اما اگر سیره انبیا و اولیای الهی را به درستی برای فرزندانشان تبیین کنند، دیگر هجمه‌ فرهنگی غرب بر نسل جوان و در نهایت بر جامعه تاثیرگذار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای فروپاشی کانون خانواده‌ در ایران اسلامی طراحی شده که برای تحقق این سیاست خصمانه به دنبال دور کردن زن از خانواده و هدف قرار دادن طهارت و پاکی خانواده است.

موسوی در پایان از برگزاری پنجمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور ۷۰ زوج جوان در بهمن ماه خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار