در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی بابلسر؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان رصد می‌شود

امیر «صباحی‌فرد» گفت: آسمان امن کشور در رصد شبانه‌روزی غیورمندان پدافند هوایی است و کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان به‌صورت لحظه‌ای ثبت و ضبط می‌شود.
کد خبر: ۶۲۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ - 10November 2023

کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان رصد می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی بابلسر روند تولید علم و پیشرفت در عرصه علوم پدافندی به‌ویژه در عرصه نظامی کشورمان را مطلوب دانست و اظهار داشت: قدرت پدافندی کشورمان تمامی معادلات منطقه و فرامنطقه‌ای را برهم زده است.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اینکه تاکنون درخواست‌های متعددی در زمینه خرید تسلیحات پدافندی از جانب کشور‌های دور و نزدیک داشته‌ایم، افزود: وقفه‌ای کوتاه در پیشرفت علمی و عقب ماندن از فناوری روز دنیا منجر به وابستگی کشورمان به دیگران می‌شود و یقیناً اقتدار امروزی وجود نخواهد داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیرو‌های زبده، متخصص و با ذکاوت پدافند هوایی ارتش با تسلط کامل بر تسلیحات و تجهیزات پدافندی، در لحظه آمادگی دفع تهدیدات را دارند.

وی با تأکید بر اینکه نیرو‌های مسلح کشورمان مخالف هرگونه جنگ، اِشغال، بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: نفوذ اطلاعاتی و چتر امنیت پدافندی کشورمان امروز از مرز‌های هوایی کشورمان فراتر رفته است و متخصصان علوم پدافندی کیلومتر‌ها دورتر را پایش و در صورت نیاز اقدام لحظه‌ای و متقابل را انجام می‌دهند.

فرمانده نپاجا در پایان خاطرنشان کرد: آسمان امن کشور در رصد شبانه‌روزی غیورمندان پدافند هوایی است و کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان به‌صورت لحظه‌ای ثبت و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار