در اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان تهران؛

سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در میان دریایی از دشمنانِ صاحب اراده زنده بماند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر کسی بتواند از آشفتگی دل و ذهن صهیونیست‌ها تصاویر واقعی اندوه ابهام، ناامیدی و سردرگمی آن‌ها را نشان دهد، آن‌وقت می‌فهمیم که چقدر قلوب مردم غزه آرام است. آن‌ها کودکان، جوانان و فرزندان خود را در دست می‌گیرند؛ اما چیزی جز شکر خدا نمی‌گویند و از ایستادگی سخن می‌کنند؛ چراکه می‌دانند بیت صهیون، بیت عنکبوت است.
کد خبر: ۶۲۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ - 10November 2023

امروز فراز‌های آخر عمر رژیم صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (جمعه) در اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان تهران که با عنوان «حافظان قرآن؛ محافظان حقیقت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، با بیان اینکه جوانان قرآنی، تجلی روح آیات الهی بوده و تبلور و تجسم آیات الهی در شخصیت آن‌ها وجود دارد، اظهار داشت: این جوانان، پسران‌شان سیمای مردانه قرآن و دختران‌شان تصویرگر سیمای درخشان زنانه قرآن هستند و برای آن‌ها سعادت جاودان است که دوران جوانی خود را به زیور آیات الهی زینت می‌بخشد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز سرزمین غزه، میدان تفسیر آیات آسمانی قرآن روی زمین است، دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را یکی از مدرن‌ترین، پیشرفته‌ترین، مجهزترین، با تجربه‌ترین، پیچیده‌ترین و در عین حال حساس‌ترین و صاحب اراده‌ترین قدرت اطلاعاتی جهان، در طول تاریخ بشر دانست و آن را صاحب فنون، ابزار‌های مدرن، تکنیک‌های پیشرفته و تجربیات متراکم تاریخ نبرد‌های اطلاعاتی بشر عنوان کرد.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه اسرائیل در نوار غزه از تمام ابزار‌های اطلاعاتی خود بهره برده و شرایط را طوری تنظیم کرده بود که یک حیوان کوچک هم نتواند از دید اطلاعاتی آن‌ها عبور کند، گفت: همه این ابزار‌ها برای ممانعت از عبور یک نفر است و فرض عبور واحد‌های بزرگ از مرز‌های تصنعی رژیم صهیونیستی وجود نداشت؛ اما با وجود همه این دستگاه‌ها، سامانه‌ها و دیده‌بان‌ها، حداقل هزار و ۵۰۰ جوان فلسطینی در غزه بیش از یک سال برای عبور از این سیستم غیرقابل نفوذ تلاش کردند؛ جایی که اسرائیلی‌ها تمام تحرکات را زیر نظر دارند؛ با وجود این، هنوز معمای عبور غافلگیرانه فلسطینی‌ها از این موانع اطلاعاتی و امنیتی ناشناخته است.

فرمانده کل سپاه به عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و افزود: وقتی این حداقل هزار و ۵۰۰ فلسطینی حمله کردند، در خطوط مقدم که مستحکم‌ترین خطوط دفاعی در جهان است، حتی یک فلسطینی شهید نشده و یک تیر شلیک نشد و همه سلاح‌ها از کار افتاد، با وجود اینکه شهرک‌نشینان هم مسلح بودند و رژیم صهیونیستی در کنار نوار غزه داری یک سیستم مستحکم بود؛ اما هیچ‌کس متوجه عملیات فلسطینی‌ها نشد.

سرلشکر سلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، ادامه داد: قرآن وحی جاری است و آیات آن حقیقت و نشانه‌های حقانیت یک جریان هستند و نصر الهی تا پایان این ماجرا با جوانان فلسطینی همراه خواهد بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز صهیونیست‌ها با آتش پرحجم، یک غلبه نظامی را ایجاد کردند؛ اما این تنها ظاهر ماجراست، گفت: مردم غزه حتی میل خفیف هم به دشمنان خود نکردند. آشفتگی سیاسی و کابوس مرگ دائمی و ابهام نسبت به آینده امروز، ذهن و قلب مقامات و شهروندان صهیونیست را به درد می‌آورد.

فرمانده کل سپاه، عملیات طوفان‌الاقصی را پیروزی شکفت‌انگیز دانست که آن را تاریخ از یاد خود نمی‌برد و بیان کرد: این واقعه نشان داد که قدرت ایمان چگونه می‌تواند بر همه شمشیر‌ها پیروز شود.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: خداوند سنت غلبه را برای مسلمانان در قلّت قرار داده است و کثرت در منطق اسلام عامل پیروزی نیست؛ لذا اگر مسلمانان اندک، اما قوی باشند، خداوند قلّت را از آن‌ها می‌پسندد؛ اما ضعف را از آن‌ها نمی‌پسندند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: نصرت براساس حقانیت نازل می‌شود و خداوند نصرت مومنین را بر خود واجب کرده است؛ لذا ما ایمان داریم که سرانجام نبرد غزه برای مسلمانان یک پیروزی بزرگ است و غزه که پیروز می‌شود، یک مفهوم بزرگ دارد و آن مفهوم این است که یک گروهی از مسلمانان کم‌سلاح و انسان‌های بی‌دفاع توانسته‌اند بر ائتلافی از امپراتور‌های بزرگ تاریخ بشر غلبه کنند که این غلبه قطعا به نام ایمان ثبت می‌شود؛ اما شرط آن این است که از تعقیب دشمن دست برنداریم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: اگر کسی بتواند از آشفتگی دل و ذهن صهیونیست‌ها تصاویر واقعی اندوه ابهام، ناامیدی و سردرگمی آن‌ها را نشان دهد، آن‌وقت می‌فهمیم که چقدر قلوب مردم غزه آرام است. آن‌ها کودکان، جوانان و فرزندان خود را در دست می‌گیرند؛ اما چیزی جز شکر خدا نمی‌گویند و از ایستادگی سخن می‌کنند؛ چراکه می‌دانند بیت صهیون، بیت عنکبوت است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز فراز‌های آخر عمر رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: امروز جهان بیش از هر زمانی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد است. ما اگر ده‌ها سال و هزاران ساعت می‌خواستیم با جهاد تبیین واقعیت شخصیت سیاسی آمریکا و صهیونیسم را به جهان نشان دهیم و به مسلمانان بگوییم که آن‌ها برای قتل‌عام مسلمانان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، نمی‌توانستیم؛ اما آن‌ها خودشان کمک کرده و ماهیت نفرت‌انگیز خود را نشان دادند. آن‌ها روی زمین استکبار می‌کنند و برای مسلمانان مکر و توطئه شوم می‌چینند؛ ولی این مکر و توطئه به خودشان بازمی‌گردد و این ماجرا به پیروزی مسلمانان منجر خواهد شد و خدا راهی برای غلبه کفار بر مسلمانان باز نگذاشته است؛ ولی شرط آن این است که ما در صحنه باشیم.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مسلمانان باید در میدان باشند، این آغاز راه و اولین قله از یک فراز است؛ این جنگ باید سنگینی خود را روی زمین بگذارد و تا آن‌جا راهی نیست، گفت: صهیونیسم نمی‌تواند ادامه حیات دهد و با وجود این همه شرارت و تاریخ سرشار از بی‌رحمی، نمی‌تواند در میان دریایی از دشمنان صاحب اراده زنده بماند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن درحال فروپاشی، خطرناک است، خاطرنشان کرد: دشمن هرگاه می‌خواهد فرو بریزد، بیشتر سر و صدا می‌کند و خطرناک‌تر می‌شود؛ این خطر، خطر آستانه فروپاشی است و ما می‌دانیم چه می‌گذرد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: امروز صهیونیسم فروپاشیده و جنگ در خارج از مرزها، نبرد پیشگیرانه و تامین امنیت داخلی معنای خود را از دست داده و ظرفیت بازدارندگی اسرائیل از هم گسسته است و آمریکا نمی‌تواند آن را نجات دهد؛ رژیمی که هیچ ریشه‌ای در حیات جغرافیای سیاسی منطقه ندارد و قطعاً فرو خواهد پاشید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار