رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: فلسطین پیروز خواهد شد/ آمریکا برای حفظ جان مردم خود حاضر نیست از فروش اسلحه امتناع کند

حدادعادل گفت: فلسطین و غزه مظلوم پیروز خواهند شد و آنچه این روزها می‌بینیم در تاریخ کم‌سابقه است. این حجم از جنایت رژیم صهیونیستی و چگالی کشتار در جنگ‌های جهانی و این مدت اندک، کم‌سابقه است.
کد خبر: ۶۲۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ - 09November 2023

فلسطین پیروز خواهد شد/ آزادی و حقوق بشر تا زمانی خوب است که منافع آمریکا حفظ شودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «غلامعلی حدادعادل» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست توانمندسازی جوانان انقلابی خراسان رضوی با عنوان «دوره ایمان و امید» که با حضور  نفر ۲۵۰ از جوانان، نخبگان و دانشجویان استان در محل اردوگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: فلسطین و غزه مظلوم پیروز خواهند شد و آنچه این روزها می‌بینیم در تاریخ کم‌سابقه است. این حجم از جنایت رژیم صهیونیستی و چگالی کشتار در جنگ‌های جهانی و این مدت اندک، کم‌سابقه است.

حداد عادل با بیان اینکه اتفاقات غزه با همه تلخی‌ها یک جنبه مثبت دارد و آن نمایان شدن چهره واقعی غرب است، افزود: آمریکای واقعی همان است که مردم دنیا اکنون مشاهده می‌کنند، فلسطین آزمایشگاهی در این 75 سال برای راستی آزمایی دنیای غرب بوده است. اگر فقط بخشی از ماجرای فلسطین را نظاره‌گر باشیم؛ در آن فقط جنایت می‌بینیم.

وی یادآور شد: با آنکه ابعاد هولوکاست مشکوک است ولی کسی اجازه تحقیق و سؤال درباره آن را ندارد. اگر‌ قرار باشد حرف‌های تاریخی بر مناسبت بین‌المللی حاکم باشد، آمریکا باید تمام کشورش را به سرخپوست‌ها بدهد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همچنین گفت: آزادی و حقوق بشر تا زمانی خوب است که منافع آمریکا حفظ شود و آنگاه که منافع آن به خطر افتد حاضرند هزاران نفر را قربانی کنند. حکومت آمریکا حتی حاضر نیست برای حفظ جان مردم خودش از فروش اسلحه امتناع کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در ایران متناسب با عظمت انقلاب اسلامی، توسعه تشکیلات سیاسی انجام نشده است؛ افزود: مردم در اجتماعات ملی و مذهبی به صورت شکوه‌مند حضور دارند ولی  کافی نیست، لذا غیر از حضور مردم احتیاج به سازوکار سیاسی داریم و برای حفظ این انقلاب، همگام با زمان باید تحول پیدا کنیم.

این فعال سیاسی و فرهنگی گفت: در شورای ائتلاف از احزاب و گروه‌ها نمی‌خواهیم کار تشکیلاتی خود را کنار بگذارند، اما یکی از مشکلات کار سیاسی در ایران فصلی بودن آن است که همه را در موسم انتخابات خلاصه کرده‌ایم.

وی همچنین در نقد کارهای تشکیلاتی در کشور گفت: کم اعتنایی به جوانان یکی دیگر از معضلات کار تشکیلاتی است؛ جوان‌گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب خوب فهمیده شده منتهی بدان عمل نشده است در کار سیاسی باید معنای درست جوان‌گرایی فهمیده و برای آن برنامه‌ریزی شود.

حدادعادل در بخش دیگری از صحبت‌های با اشاره به اینکه زنان باید در تصمیم‌گیری‌های مهم دخیل باشند؛ افزود: جامعه زنان ایران، آن جامعه شصت سال قبل نیست. زنان ایران در تمامی عرصه‌های مهم و بزرگ کشور نقش دارند، ولی باید زمینه بیشتر آنها را در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های تشکیلاتی فراهم کرد. زن را نباید فقط متخصص امور زنانه دانست، بلکه او باید در مسائل و تصمیم‌گیری‌های کشور دخالت داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: ما حرف سیاسی بسیار می‌زنیم، اما فعالیت سیاسی منسجم و ادامه‌دار انجام نمی‌دهیم که این موضوع یکی از معضلات کار تشکیلاتی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: باید به افزایش بصیرت‌افزایی توجه ویژه‌ای داشت چراکه کارهای سیاسی و تشکیلاتی ایجاد پادزهر برای بی‌بصیرتی است.

این مقام مسئول در پایان؛ با اشاره به اینکه فردی که می‌خواهد مسئولیت بپذیرد باید به اقتضائات کشوری آگاه باشد، افزود: تربیت نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد. جوانان را باید از خام‌اندیشی عبور داد تا در خدمت انقلاب باشند، بر همین اساس باید جوان‌ها را جدی گرفت و بانوان را در مسائل سیاسی دخالت داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها