در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد نپاجا؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: رشد چشمگیر نیروی پدافند هوایی در زمینه‌های مختلف/ آمادگی دفاع همه‌جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را داریم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تأکید بر اینکه آمادگی دفاع همه‌جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را داریم، گفت: رشد چشمگیر و لحظه‌ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه‌های علمی و تحقیقاتی کاملاً ملموس است.
کد خبر: ۶۲۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 07November 2023

آمادگی دفاع همه جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را داریم/ رشد چشمگیر نیروی پدافند هوایی در زمینه‌های مختلف ملموس استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (سه‌شنبه) در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد این نیرو اظهار داشت: پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات بومی و به‌روز، آمادگی دفاع همه‌جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد و از منافع ملی و امنیت مرز‌های هوایی و زیرساخت‌های کشورمان دفاع می‌کند.

امیر صباحی‌فرد افزود: روز به روز و همگام با پیشرفت علمی دنیا در زمینه ارتقای علوم پدافندی در حال رشد هستیم و همواره اعتماد به‌نفس و خوداتکایی جوانان و پیشکسوتان این مرز و بوم خاری در چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه تجهیزات و توانمندی‌های پدافندهوایی با توجّه به تهدیدات روز ارتقاء می‌یابند، گفت: همواره طرح‌ریزی‌ها و برنامه‌های پدافند هوایی ارتش مبتنی بر این است که از تهدیدات جلوتر باشیم و بتوانیم با انجام کار‌های مستمر علمی، تجهیزات و توانمندی‌های خود را با تکیه بر دانشمندان بومی و با توجّه به تهدیدات روز ارتقاء دهیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: امروز نیروی مقتدر پدافند هوایی با اتکا و بهره‌گیری از استعداد‌های جوانان این مرز و بوم به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است و این روند رو به رشد با کمک همین جوانان در کنار افراد با تجربه ادامه خواهد داشت.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به دستاورد‌های ملموس و غرورآفرین نیروی پدافند هوایی در ساخت تجهیزات و سامانه‌های کاملاً بومی، خاطرنشان کرد: رشد چشمگیر و لحظه‌ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه‌های علمی و تحقیقاتی کاملاً ملموس است و این قدرت پدافند هوایی است که بخش بزرگی از امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار