مدیرمسئول روزنامه کیهان:

عملیات «طوفان الاقصی» آغازی بر پایان این رژیم اشغالگر است

شریعتمداری گفت: معتقدم که واقعیت این است که رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند بعد از انجام عملیات «طوفان الاقصی» کمر خود را راست کند و این ماجرا آغازی بر پایان این رژیم اشغالگر است.
کد خبر: ۶۲۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 06November 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان در مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت» در سخنانی، اظهارد اشت: انجام موفقیت آمیز این عملیات برای بسیاری از مردم دنیا همانند معجزه بود و مدیون مقاومت و حضور در میدان مردم غزه بود. زیرا در مدت ۳۰ روز ۳۰ هزار تن بمب در منطقه‌ای ریختند که ۳۶۰ کلیومترمربع مساحت دارد و باید مردم اینجا را ترک می‌کردند، اما اینگونه نشد و مردم می‌گویند که به مقاومت خود ادامه می‌دهیم.

شریعتمداری افزود: باید به نکته‌ای اشاره کنم که دشمنان صهیونیستی می‌خواستند مردم غزه را کوچ دهند، ولی خودشان الان باید کوچ کنند. ضمن اینکه یکی از مشکلات بزرگ آن‌ها شکستن هیمنه آن‌ها در میان جهانیان است. آن‌ها ادعا دارند که یکی از ارتش‌های بزرگ دنیا هستند و ۳۰ روز است که نتوانستند وارد غزه شوند. آن‌ها روی فرعون را هم سفید کردند، چون فرعون فقط پسران را می‌کشت، ولی این‌ها همه را می‌کشند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: صهونیست‌ها وقتی مردم خواب هستند شهر را بمباران می‌کنند، اما نتوانستند موفقیتی را به دست بیاورند. ضمن اینکه معتقدم که واقعیت این است که رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند کمر خود را راست کند و این ماجرا آغازی بر پایان این رژیم اشغالگر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ماجرا مسئله افکار عمومی است. شاهد تظاهرات‌های فراوانی در واشنگتن، فرانسه و اندونزی هستیم. علی رغم حمایت‌های دولت‌های غربی، ولی شاهد هستیم که با این وجود مردم این کشور‌ها به خیابان‌ها می‌آیند. این ماجرا نشان می‌دهد که یکی از پایه‌های رژیم صهیونیستی افکار عمومی جهان است که امروز آن را از دست داده است.

شریعتمداری اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با آن همه ادعا‌هایی که در مورد امنیت و حفاظت اطلاعات داشت. اما ببینید یک عملیاتی با این وضعیت چندین ماه تدارکات دارد و آن‌ها باید از مدت‌ها قبل باخبر می‌شدند که اینگونه نشد و شاهد یک شکست اطلاعاتی از طرف آن‌ها بودیم.

مدیرمسئول روزنامه کیهان عنوان کرد: به این نکته هم اشاره کنم که در غزه همه مردم در کنار هم هستند. این رژیم تا امروز نتوانسته به فرماندهان مهم آسیب بزند، ولی در این میان بسیاری ازاعضای خانواده آن‌ها به شهادت رسیده اند. این در حالی است که همچنان در کنار مردم هستند و همچنان به دفاع خود ادامه می‌دهند. به این امید که این رژیم از صحنه روزگار محو شود.

وی در پایان تصریح کرد: حضرت آقا هم در سخنانی گفته بودند که نباید بر روی اسب بازنده شرط بندی کرد. این در حالی است که آمریکا خود را به این اسب بازنده گره زده است. موضوع دیگر اینکه بلینکن به نتانیاهو گفته بود که باید کاری کنید تا حیثیت ما بیشتر از این آسیب نبیند؛ که این موضوع نشان می‌دهد دنیای غرب در این ماجرا شکست سنگینی خورده است.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار